Αρχές του μάρκετινγκ /

Άλλοι συγγραφείς: Kotler, Philip., Armstrong, Gary., Saunders, Hohn., Σοκοδήμος, Ανδρέας.
Μορφή: Βιβλίο
Γλώσσα: English
Στοιχεία έκδοσης: Αθήνα : Κλειδάριθμος, 2001.
Ταξινομικός αριθμός: 658.8 ΑΡΧ
Θέματα:
Ετικέτες: Προσθήκη ετικέτας
Δεν υπάρχουν, Καταχωρήστε ετικέτα πρώτοι!
Περιγραφή τεκμηρίου: Περιέχει ευρετήριο.
Τίτλος πρωτοτύπου :Principles of marketing. Second European edition.
Τίτλος απο το εξώφυλλο: Αρχές του Μάρκετινγκ. Ειδικά γραμμένο για την Ευρωπαΐκή πραγματικότητα. Με παραδείγματα και υποδειγματικά θέματα από τον κόσμο των ευρωπαΐκών επιχειρήσεων.
Φυσική περιγραφή: xxiii, 1141 σ. : εικ. ; 30 εκ.
ISBN: 9602094680