Τραπεζικό μάρκετινγκ

Κύριος συγγραφέας: Παυλάκης, Δημήτριος Γ., 1955-
Μορφή: Ηλεκτρονική πηγή
Γλώσσα: Greek
Στοιχεία έκδοσης: [Αθήνα]: Εθνική Τράπεζα της Ελλάδος, c1995.
Σειρά: MULTIBANK.
Ταξινομικός αριθμός: CD-ROM 330 ΠΑΥ
Θέματα:
Ετικέτες: Προσθήκη ετικέτας
Δεν υπάρχουν, Καταχωρήστε ετικέτα πρώτοι!
LEADER 01582nma a2200253 4500
001 1/32383
008 070419t1995 gr ba gre d
035 |l 34749 
040 |a GR-PeUP 
082 0 0 |a CD-ROM 330 ΠΑΥ 
100 1 |a Παυλάκης, Δημήτριος Γ.,  |d 1955- 
245 1 4 |a Τραπεζικό μάρκετινγκ  |h [computer file]/  |c Δημήτριος Γ. Παυλάκης. 
260 0 |a [Αθήνα]:  |b Εθνική Τράπεζα της Ελλάδος,  |c c1995. 
300 |a 1 οπτικός δίσκος:  |b έγχρ. εικ.;  |c 4 3/4 in. 
490 1 |a MULTIBANK 
500 |a Πληροφορίες από την ετικέτα του CD-ROM. 
500 |a Το κείμενο στην ελληνική γλώσσα. 
500 |a Στο εξώφυλλο: Hellenic esprit special action - Hellenic multimedia action - Advanced vocational training. 
500 |a Τεχνική υποστήριξη Εθνοdata. 
538 |a Απαιτήσεις του συστήματος: IBM συμβατό με 486 processor, 8MB μνήμη, CD-ROM οδηγό διπλής ταχύτητας; κάρτα οθόνης VGA (32 χρώματα), MS/WINDOWS 3.11 ή WINDOWS 95. Για την καλύτερη λειτουργία της εφαρμογής συνιστάται: Pentium 16ΜΒ μνήμη. 
650 4 |a CD-ROMs. 
650 4 |a Τραπεζικό μάρκετινγκ. 
830 |a MULTIBANK. 
852 |a INST  |b UNIPILB  |c MMEDIA  |e 20070821  |h CD-ROM 330 ΠΑΥ  |p 00153476  |q 00153476  |t NOLOAN  |y 23  |4 1