Εισαγωγή στο Μάρκετινγκ /
από: Μάλλιαρης, Πέτρος Γ.
Στοιχεία έκδοσης: (2001)
- Εμφάνιση παραπομπής
- Αποστολή με email
- Αποθήκευση
- Στα αγαπημένα
- Σελιδοδείκτης
- Προσθήκη στο καλάθι Αφαίρεση από το καλάθι
E-Μάρκετινγκ : επιχειρηματικές εφαρμογές του μάρκετινγκ στο Διαδίκτυο /
Όλα όσα πρέπει να ξέρετε για την προώθηση πωλήσεων μέσω του ηλεκτρονικού εμπορίου. Πως να πωλείτε οτιδήποτε, οπουδήποτε, με οποιονδήποτε τρόπο, οποιαδήποτε στιγμή και σε οποιαδήποτε τιμή....
Αποθηκεύτηκε σε:
Κύριος συγγραφέας: | Fiore, Frank, 1946- |
---|---|
Άλλοι συγγραφείς: | Κλάδη, Αγγελική. |
Μορφή: | Βιβλίο |
Γλώσσα: | Greek |
Στοιχεία έκδοσης: |
Αθήνα :
Γκιούρδας,
2001.
|
Ταξινομικός αριθμός: |
658.8'4 FIO ΜΤΦ |
Θέματα: | |
Ετικέτες: |
Προσθήκη ετικέτας
Δεν υπάρχουν, Καταχωρήστε ετικέτα πρώτοι!
|
Παρόμοια τεκμήρια
-
Εισαγωγή στο Μάρκετινγκ /
από: Μάλλιαρης, Πέτρος Γ.
Στοιχεία έκδοσης: (2001) -
Ηλεκτρονικό εμπόριο : επιχειρηματική στρατηγική και Marketing στο διαδίκτυο /
από: Πασχόπουλος Αρσένης.
Στοιχεία έκδοσης: (2006) -
Τουριστικές υπηρεσίες μέσω Internet : εφαρμογή του ηλεκτρονικού εμπορίου στην τουριστική βιομηχανία και ειδικότερα στον αεροπορικό κλάδο, τον ξενοδοχειακό και τον κλάδο των τουριστικών γραφείων. Ωφέλειες, κίνδυνοι και μελλοντικές τάσεις. Η αναγκαιότητα της υπάρξης στρατηγικής και οι τρόποι διαφήμισης στο διαδύκτιο(wed advertising) /
από: Αρέθα, Ειρήνη Γ.
Στοιχεία έκδοσης: (2002) -
Εφαρμογή συστήματος ηλεκτρονικού επιχειρείν Β2Β (Business to business) σε ελληνική φαρμακευτική επιχείρηση /
από: Βακαλοπούλου, Κωνσταντία Ν.
Στοιχεία έκδοσης: (2001) -
Στρατηγικό ηλεκτρονικό μάρκετινγκ /
από: Σιώμκος, Γεώργιος Ι.
Στοιχεία έκδοσης: (2004)