Boyd, H., Walker, O. C., Larreche, J., Κωνσταντέας, Π., & Πανηγυράκης, Γ. Γ. (2002). Το μάρκετινγκ και εισαγωγή στη διοίκηση μάρκετινγκ: μια στρατηγική προσέγγιση με διεθνή προσανατολισμό θεωρητικής και πρακτικής κατεύθυνσης (Τρίτη αμερικάνικη έκδοση.). Αθήνα: Παπαζήσης.
Παραπομπή Chicago StyleBoyd, Harper., Orville C. Walker, Jean-Claude Larreche, Πητ Κωνσταντέας, and Γεώργιος Γ Πανηγυράκης. Το μάρκετινγκ και εισαγωγή στη διοίκηση μάρκετινγκ: μια στρατηγική προσέγγιση με διεθνή προσανατολισμό θεωρητικής και πρακτικής κατεύθυνσης. Τρίτη αμερικάνικη έκδοση. Αθήνα: Παπαζήσης, 2002.
Παραπομπή MLABoyd, Harper., et al. Το μάρκετινγκ και εισαγωγή στη διοίκηση μάρκετινγκ: μια στρατηγική προσέγγιση με διεθνή προσανατολισμό θεωρητικής και πρακτικής κατεύθυνσης. Τρίτη αμερικάνικη έκδοση. Αθήνα: Παπαζήσης, 2002.