Το μάρκετινγκ και εισαγωγή στη διοίκηση μάρκετινγκ : μια στρατηγική προσέγγιση με διεθνή προσανατολισμό θεωρητικής και πρακτικής κατεύθυνσης /

Κύριος συγγραφέας: Boyd, Harper.
Άλλοι συγγραφείς: Walker, Orville C., Larreche, Jean-Claude., Κωνσταντέας, Πητ., Πανηγυράκης, Γεώργιος Γ.
Μορφή: Βιβλίο
Γλώσσα: Greek
Στοιχεία έκδοσης: Αθήνα : Παπαζήσης, 2002.
Έκδοση: Τρίτη αμερικάνικη έκδοση.
Σειρά: Βιβλιοθήκη Τράπεζας Αττικής.
Ταξινομικός αριθμός: 658.8 BOY ΜΤΦ
Θέματα:
Ετικέτες: Προσθήκη ετικέτας
Δεν υπάρχουν, Καταχωρήστε ετικέτα πρώτοι!
Περιγραφή τεκμηρίου: Τίτλος πρωτοτύπου: Marketing management :a strategic approach with global oriantation.
Περιέχει ευρετήριο.
Φυσική περιγραφή: 2 τ. (xxiii, 422· xix, 471 σ.) : εικ. ; 23 εκ.
ISBN: 9600216061 (set)
9600216037 (τ.1)
9600216045 (τ.2)