Βασικές αρχές μάρκετινγκ : μια στρατηγική προσέγγιση /

Κύριος συγγραφέας: Perreault, William D.
Άλλοι συγγραφείς: Cannon, Joseph P., Ph. D., McCarthy, E. Jerome, Αυλωνίτης, Γεώργιος Ι., 1949-, Παπαβασιλείου, Νικόλαος Κ., Πολλάλης, Γιάννης Α., Ψιμούλη, Μαρία.
Μορφή: Βιβλίο
Γλώσσα: Greek
Στοιχεία έκδοσης: Αθήνα : Π. Χ. Πασχαλίδης/Broken Hill, 2012.
Ταξινομικός αριθμός: 658.8 PER ΜΤΦ
Θέματα:
Ετικέτες: Προσθήκη ετικέτας
Δεν υπάρχουν, Καταχωρήστε ετικέτα πρώτοι!
Περιγραφή τεκμηρίου: Τίτλος πρωτοτύπου: Basic marketing :a marketing strategy planning approach.
Περιέχει ευρετήριο εταιρειών και γλωσσάρι.
Η μετάφραση έχει γίνει απο την 18η αγγλική έκδοση.
Φυσική περιγραφή: xlvi, 769 σ. : εικ (έγχρ.) ; 30 εκ.
Βιβλιογραφία: Περιέχει βιβλιογραφία.
ISBN: 9789604891504