Βασικές αρχές μάρκετινγκ : μια στρατηγική προσέγγιση /

Κύριος συγγραφέας: Perreault, William D.
Άλλοι συγγραφείς: Cannon, Joseph P., Ph. D., McCarthy, E. Jerome, Αυλωνίτης, Γεώργιος Ι., 1949-, Παπαβασιλείου, Νικόλαος Κ., Πολλάλης, Γιάννης Α., Ψιμούλη, Μαρία.
Μορφή: Βιβλίο
Γλώσσα: Greek
Στοιχεία έκδοσης: Αθήνα : Π. Χ. Πασχαλίδης/Broken Hill, 2012.
Ταξινομικός αριθμός: 658.8 PER ΜΤΦ
Θέματα:
Ετικέτες: Προσθήκη ετικέτας
Δεν υπάρχουν, Καταχωρήστε ετικέτα πρώτοι!
καταχωρήστε σχόλιο πρώτοι!
Το σχόλιό σας