What can the price gap between branded and private label products tell us about markups? /

Corporate συγγραφέας: National Bureau of Economic Research.
Άλλοι συγγραφείς: Barsky, Robert B., Bergen, Mark., Dutta, Shantanu., Levy, Daniel.
Μορφή: Βιβλίο
Γλώσσα: English
Στοιχεία έκδοσης: Cambridge : National Bureau of Economic Research, 2001.
Σειρά: Working paper series (National Bureau of Economic Research) 8426
Ταξινομικός αριθμός: 338.52 WHA
Θέματα:
Ετικέτες: Προσθήκη ετικέτας
Δεν υπάρχουν, Καταχωρήστε ετικέτα πρώτοι!
LEADER 00944nam a2200241 a 4500
001 1/33050
008 070706s2001 mau 00110 eng
035 |l 35456 
040 |a GR-PeUP 
082 0 0 |a 338.52 WHA 
245 0 0 |a What can the price gap between branded and private label products tell us about markups? /  |c Robert B. Barsky...[et.al.]. 
260 0 |a Cambridge :  |b National Bureau of Economic Research,  |c 2001. 
300 |a 66 σ. :  |b εικ. ;  |c 22 εκ. 
490 1 |a Working paper series (National Bureau of Economic Research) ; 
650 4 |a Markup  |z United States. 
650 4 |a Brand name products  |x Prices. 
700 1 |a Barsky, Robert B. 
700 1 |a Bergen, Mark. 
700 1 |a Dutta, Shantanu. 
700 1 |a Levy, Daniel. 
710 2 |a National Bureau of Economic Research. 
830 |a Working paper series (National Bureau of Economic Research)  |v 8426 
852 |a INST  |b UNIPILB  |c MAIN  |e 20070713  |h 338.52 WHA  |p 00152974  |q 00152974  |t LOAN  |y 0  |4 1