Έρευνα μάρκετινγκ τουριστικών προορισμών : άξονες τουριστικής ανάπτυξης της Σκιάθου /

Κύριος συγγραφέας: Τομαρά, Ευγενία.
Corporate συγγραφέας: Πανεπιστήμιο Πειραιώς. Τμήμα Οργάνωσης και Διοίκησης Επιχειρήσεων.
Μορφή: Βιβλίο
Γλώσσα: Greek
Στοιχεία έκδοσης: Πειραιάς : [χ.ό.], 2004.
Ταξινομικός αριθμός: 338.43 TOM
Θέματα:
Διαθέσιμο Online: http://digilib.lib.unipi.gr/dspace/handle/unipi/2073
Ετικέτες: Προσθήκη ετικέτας
Δεν υπάρχουν, Καταχωρήστε ετικέτα πρώτοι!
LEADER 01206nam a2200217 a 4500
001 1/33108
008 070503s2004 gr bm 00110 gre d
035 |l 35516 
040 |a GR-PeUP 
082 0 0 |a 338.43 TOM 
100 1 |a Τομαρά, Ευγενία. 
245 1 0 |a Έρευνα μάρκετινγκ τουριστικών προορισμών :  |b άξονες τουριστικής ανάπτυξης της Σκιάθου /  |c Ευγενία Τομαρά. 
260 |a Πειραιάς :  |b [χ.ό.],  |c 2004. 
300 |a 248 σ. :  |b εικ. ;  |c 30 εκ. +  |e 1 οπτικός δίσκος Η/Υ. 
502 |a Διατριβή (Δ.Ε.)--Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2004. 
504 |a Περιέχει βιβλιογραφία. 
650 4 |a Διατριβές. 
650 4 |a Τουρισμός  |x Μάρκετινγκ  |z Σκιάθος (Ελλάδα) 
710 2 |a Πανεπιστήμιο Πειραιώς. Τμήμα Οργάνωσης και Διοίκησης Επιχειρήσεων. 
852 |a INST  |b UNIPILB  |c DISS  |e 20070821  |h 338.43 TOM  |p 00153488  |q 00153488  |t NOLOAN  |y 23  |4 1 
856 4 1 |u http://digilib.lib.unipi.gr/dspace/handle/unipi/2073