Developing new business ideas : a step-by-step guide to creating new business ideas worth backing /

Κύριος συγγραφέας: Bragg, Andrew.
Άλλοι συγγραφείς: Bragg, Mary.
Μορφή: Βιβλίο
Γλώσσα: English
Στοιχεία έκδοσης: Harlow, England ; New York : Financial Times /Prentice Hall, 2005.
Ταξινομικός αριθμός: 658.1΄1 BRA
Θέματα:
Ετικέτες: Προσθήκη ετικέτας
Δεν υπάρχουν, Καταχωρήστε ετικέτα πρώτοι!
LEADER 00888cam a2200217 a 4500
001 1/33414
008 070918s2005 enka b 001 0 eng d
020 |a 0273663259 
035 |l 35835 
040 |a DLC  |c GR-PeUP 
082 0 0 |a 658.1΄1 BRA 
100 1 |a Bragg, Andrew. 
245 1 0 |a Developing new business ideas :  |b a step-by-step guide to creating new business ideas worth backing /  |c Andrew Bragg and Mary Bragg. 
260 |a Harlow, England ;  |a New York :  |b Financial Times /Prentice Hall,  |c 2005. 
300 |a xxl, 266 σ. :  |b εικ. ;  |c 24 εκ. 
504 |a Περιέχει βιβλιογραφία και ευρετήριο. 
650 4 |a Creative ability in business. 
650 4 |a New business enterprises. 
700 1 |a Bragg, Mary. 
852 |a INST  |b UNIPILB  |c MAIN  |e 20070918  |h 658.1΄1 BRA  |p 00153641  |q 00153641  |t LOAN  |y 4  |x 20171009  |4 1 
856 4 |d /webopac/covers/02/35835_0273663259.jpg