Εφαρμογή και αξιολόγηση ενός παιδαγωγικού μοντέλου ανάπτυξης αυτο-ρυθμιστικών δεξιοτήτων στην επίλυση μαθηματικών προβλημάτων, με την υποστήριξη σύγχρονων υπολογιστικών περιβαλλόντων /

Κύριος συγγραφέας: Σύρρου, Αικατερίνη.
Corporate συγγραφέας: Πανεπιστήμιο Πειραιώς. Τμήμα Ψηφιακών Συστημάτων.
Μορφή: Βιβλίο
Γλώσσα: Greek
Στοιχεία έκδοσης: Πειραιάς : [χ.ό.], 2007.
Ταξινομικός αριθμός: 371.3 ΣΥΡ
Θέματα:
Διαθέσιμο Online: http://digilib.lib.unipi.gr/dspace/handle/unipi/2236
Ετικέτες: Προσθήκη ετικέτας
Δεν υπάρχουν, Καταχωρήστε ετικέτα πρώτοι!
LEADER 01528nam a2200241 a 4500
001 1/33447
008 070617s2007 gr bm 000 0 gre d
035 |l 35869 
040 |a GR-PeUP 
082 0 0 |a 371.3 ΣΥΡ 
100 1 |a Σύρρου, Αικατερίνη. 
245 1 0 |a Εφαρμογή και αξιολόγηση ενός παιδαγωγικού μοντέλου ανάπτυξης αυτο-ρυθμιστικών δεξιοτήτων στην επίλυση μαθηματικών προβλημάτων, με την υποστήριξη σύγχρονων υπολογιστικών περιβαλλόντων /  |c Σύρρου Αικατερίνη. 
260 |a Πειραιάς :  |b [χ.ό.],  |c 2007. 
300 |a 109 σ. :  |b πίν. ;  |c 30 εκ. +  |e 1 οπτικό δίσκο Η/Υ. 
502 |a Διατριβή (Δ.Ε.)--Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2007. 
504 |a Περιέχει βιβλιογραφία. 
650 4 |a Διατριβές. 
650 4 |a Εκπαίδευση  |x Επεξεργασία δεδομένων. 
650 4 |a Μαθηματική ανάλυση  |x Σπουδή και διδασκαλία. 
650 4 |a Computer-assisted instruction. 
710 2 |a Πανεπιστήμιο Πειραιώς. Τμήμα Ψηφιακών Συστημάτων. 
852 |a INST  |b UNIPILB  |c DISS  |e 20071025  |h 371.3 ΣΥΡ  |p 00153867  |q 00153867  |t NOLOAN  |y 23  |4 1 
856 4 1 |u http://digilib.lib.unipi.gr/dspace/handle/unipi/2236