Strategic brand management - online branding και μελέτη περίπτωσης στον τραπεζικό κλάδο /

Κύριος συγγραφέας: Δελαγραμμάτικα, Μαρουλιώ.
Corporate συγγραφέας: Πανεπιστήμιο Πειραιώς. Τμήμα Οικονομικής Επιστήμης.
Μορφή: Βιβλίο
Γλώσσα: Greek
Στοιχεία έκδοσης: Πειραιάς : [χ.ό.], 2007.
Ταξινομικός αριθμός: 658.8'343 ΔΕΛ
Θέματα:
Διαθέσιμο Online: http://digilib.lib.unipi.gr/dspace/handle/unipi/2203
Ετικέτες: Προσθήκη ετικέτας
Δεν υπάρχουν, Καταχωρήστε ετικέτα πρώτοι!
LEADER 01135nam a2200217 a 4500
001 1/34028
008 070517s2007 gr m 00110 gre d
035 |l 36470 
040 |a GR-PeUP 
082 0 0 |a 658.8'343 ΔΕΛ 
100 1 |a Δελαγραμμάτικα, Μαρουλιώ. 
245 1 0 |a Strategic brand management - online branding και μελέτη περίπτωσης στον τραπεζικό κλάδο /  |c Μαρουλιώ Δελαγραμμάτικα. 
260 |a Πειραιάς :  |b [χ.ό.],  |c 2007. 
300 |a 138 σ. :  |b πίν. ;  |c 30 εκ. +  |e 1 οπτικό δίσκο Η/Υ. 
502 |a Διατριβή (Δ.Ε.)-- Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2007. 
504 |a Περιέχει βιβλιογραφία. 
650 4 |a Διατριβές. 
650 4 |a Brand name products  |x Management. 
710 2 |a Πανεπιστήμιο Πειραιώς. Τμήμα Οικονομικής Επιστήμης. 
852 |a INST  |b UNIPILB  |c DISS  |e 20071204  |h 658.8'343 ΔΕΛ  |p 00154463  |q 00154463  |t NOLOAN  |y 23  |4 1 
856 4 1 |u http://digilib.lib.unipi.gr/dspace/handle/unipi/2203