Ο ρόλος του marketing σε επίπεδο τοπικής αυτοδιοίκησης : μελέτη περίπτωσης δήμου Ιλίου Αττικής /

Κύριος συγγραφέας: Λιατήρη, Μαρία Π.
Corporate συγγραφέας: Πανεπιστήμιο Πειραιώς. Τμήμα Οργάνωσης και Διοίκησης Επιχειρήσεων.
Μορφή: Βιβλίο
Γλώσσα: Greek
Στοιχεία έκδοσης: Πειραιάς : [χ.ό.], 2007.
Ταξινομικός αριθμός: 336.495 ΛΙΑ
Θέματα:
Διαθέσιμο Online: http://digilib.lib.unipi.gr/dspace/handle/unipi/2169
Ετικέτες: Προσθήκη ετικέτας
Δεν υπάρχουν, Καταχωρήστε ετικέτα πρώτοι!
LEADER 01302nam a2200241 a 4500
001 1/34035
008 070503s2007 gr bm 00110 gre d
035 |l 36479 
040 |a GR-PeUP 
082 0 0 |a 336.495 ΛΙΑ 
100 1 |a Λιατήρη, Μαρία Π. 
245 1 2 |a Ο ρόλος του marketing σε επίπεδο τοπικής αυτοδιοίκησης :  |b μελέτη περίπτωσης δήμου Ιλίου Αττικής /  |c Μαρία Π. Λιατήρη. 
260 |a Πειραιάς :  |b [χ.ό.],  |c 2007. 
300 |a 132 σ. :  |b εικ. ;  |c 30 εκ. +  |e 1 οπτικό δίσκο Η/Υ. 
502 |a Διατριβή (Δ.Ε.)--Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2007. 
504 |a Περιέχει βιβλιογραφία. 
650 4 |a Διατριβές. 
610 2 4 |a Τοπική αυτοδιοίκηση. 
650 4 |a Τοπική αυτοδιοίκηση  |z Ελλάδα. 
650 4 |a Μάρκετινγκ. 
710 2 |a Πανεπιστήμιο Πειραιώς. Τμήμα Οργάνωσης και Διοίκησης Επιχειρήσεων. 
852 |a INST  |b UNIPILB  |c DISS  |e 20071211  |h 336.495 ΛΙΑ  |p 00154585  |q 00154585  |t NOLOAN  |y 23  |4 1 
856 4 1 |u http://digilib.lib.unipi.gr/dspace/handle/unipi/2169