Μαθησιακές δυσκολίες - αναπτυξιακές διαταραχές : ο ρόλος του παιδικού σχεδίου και της ψυχοκινητικότητας παιδιών με και χωρίς τυπική ανάπτυξη /
Στοιχεία έκδοσης: (2020)
- Εμφάνιση παραπομπής
- Αποστολή με email
- Αποθήκευση
- Στα αγαπημένα
- Σελιδοδείκτης
- Προσθήκη στο καλάθι Αφαίρεση από το καλάθι
Εγχειρίδιο Ψυχοκινητικής : Θεωρία και Πράξη της Ψυχοκινητικής Παρέμβασης /
Αποθηκεύτηκε σε:
Κύριος συγγραφέας: | Zimmer, Renate. |
---|---|
Άλλοι συγγραφείς: | Καμπάς, Αντώνης., Θεοδώρου, Ισμήνη., Ξανθή, Παναγιώτα. |
Μορφή: | Βιβλίο |
Γλώσσα: | Greek |
Στοιχεία έκδοσης: |
Αθήνα :
Αθλότυπο,
2007.
|
Ταξινομικός αριθμός: |
612.65 ZIM ΜΤΦ |
Θέματα: | |
Ετικέτες: |
Προσθήκη ετικέτας
Δεν υπάρχουν, Καταχωρήστε ετικέτα πρώτοι!
|
Παρόμοια τεκμήρια
-
Μαθησιακές δυσκολίες - αναπτυξιακές διαταραχές : ο ρόλος του παιδικού σχεδίου και της ψυχοκινητικότητας παιδιών με και χωρίς τυπική ανάπτυξη /
Στοιχεία έκδοσης: (2020) -
Κινητική μάθηση και ανάπτυξη
από: Τζέτζης, Γεώργιος.
Στοιχεία έκδοσης: (2015) -
Η θεωρία του Ζαν Πιαζέ για τη γνωστική και τη συναισθηματική ανάπτυξη : Τα θεμέλια του κονστρουκτιβισμού /
από: Wadsworth Barry J.
Στοιχεία έκδοσης: (2001) -
Εκπαιδευτική ψυχολογία : θεωρία και πράξη /
από: Slavin, Robert E.
Στοιχεία έκδοσης: (2006) -
Θεωρίες μάθησης και εκπαιδευτική πράξη /
από: Κολιάδης, Εμμανουήλ Α.
Στοιχεία έκδοσης: (2006)