Εκπαιδευτική ψυχολογία : αποτελεσματική διδασκαλία αποτελεσματική μάθηση /
Στοιχεία έκδοσης: (2008)
- Εμφάνιση παραπομπής
- Αποστολή με email
- Αποθήκευση
- Στα αγαπημένα
- Σελιδοδείκτης
- Προσθήκη στο καλάθι Αφαίρεση από το καλάθι
Για τη μάθηση : η σημασία του σχεσιακού παράγοντα /
Αποθηκεύτηκε σε:
Κύριος συγγραφέας: | Καραγιαννοπούλου, Ευαγγελία. |
---|---|
Μορφή: | Βιβλίο |
Γλώσσα: | Greek |
Στοιχεία έκδοσης: |
Αθήνα :
Gutenberg,
2007.
|
Σειρά: |
Ψυχολογία ;
25. |
Ταξινομικός αριθμός: |
370.15 ΚΑΡ |
Θέματα: | |
Ετικέτες: |
Προσθήκη ετικέτας
Δεν υπάρχουν, Καταχωρήστε ετικέτα πρώτοι!
|
Παρόμοια τεκμήρια
-
Εκπαιδευτική ψυχολογία : αποτελεσματική διδασκαλία αποτελεσματική μάθηση /
Στοιχεία έκδοσης: (2008) -
Εκπαιδευτική ψυχολογία : θεωρία και πράξη /
από: Slavin, Robert E.
Στοιχεία έκδοσης: (2006) -
Ψυχοπαιδαγωγική : θέματα παιδαγωγικής ψυχολογίας, παιδείας, διδακτικής και μάθησης /
από: Φράγκος, Χρήστος Π. 1927-
Στοιχεία έκδοσης: (2000) -
Αμαν το ξέχασα! : πως λειτουργεί η μνήμη σύμφωνα με τα δεδομένα της επιστήμης /
από: Πανουτσόπουλος, Θεοδώρα.
Στοιχεία έκδοσης: (1994) -
Κατανοώντας τη συμπεριφορά μας: ο ρόλος της μάθησης στην πρόσκτηση και εξέλιξη της συμπεριφοράς/
από: Ζαφειροπούλου, Μαρία.
Στοιχεία έκδοσης: (2001)