Στρατηγική και CRM (Customer Relationship Management) /

Κύριος συγγραφέας: Παπασταματάκη, Χριστίνα Α.
Corporate συγγραφέας: Πανεπιστήμιο Πειραιώς. Τμήμα Οργάνωσης και Διοίκησης Επιχειρήσεων.
Μορφή: Βιβλίο
Γλώσσα: Greek
Στοιχεία έκδοσης: Πειραιάς : [χ.ό.], 2008.
Ταξινομικός αριθμός: 658.8'12 ΠΑΠ
Θέματα:
Διαθέσιμο Online: http://digilib.lib.unipi.gr/dspace/handle/unipi/2518
Ετικέτες: Προσθήκη ετικέτας
Δεν υπάρχουν, Καταχωρήστε ετικέτα πρώτοι!
LEADER 01117nam a2200217 4500
001 1/34984
008 080624s2008 gr bm 00110 gre d
035 |l 37486 
040 |a GR-PeUP 
082 0 0 |a 658.8'12 ΠΑΠ 
100 1 |a Παπασταματάκη, Χριστίνα Α. 
245 1 0 |a Στρατηγική και CRM (Customer Relationship Management) /  |c Χριστίνα Αρτ. Παπασταματάκη. 
260 |a Πειραιάς :  |b [χ.ό.],  |c 2008. 
300 |a 136 σ. :  |b πίν., διαγρ. ;  |c 30 εκ. +  |e 1 οπτικό δίσκο Η/Υ. 
502 |a Διατριβή (Δ.Ε.)--Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2008. 
504 |a Περιέχει βιβλιογραφία. 
650 4 |a Διατριβές. 
650 4 |a Customer relations  |x Management. 
710 2 |a Πανεπιστήμιο Πειραιώς. Τμήμα Οργάνωσης και Διοίκησης Επιχειρήσεων. 
852 |a INST  |b UNIPILB  |c DISS  |e 20080701  |h 658.8'12 ΠΑΠ  |p 00155758  |q 00155758  |t NOLOAN  |y 23  |4 1 
856 4 1 |u http://digilib.lib.unipi.gr/dspace/handle/unipi/2518