Big think strategy : how to leverage bold ideas and leave small thinking behind /

Κύριος συγγραφέας: Schmitt, Bernd.
Μορφή: Βιβλίο
Γλώσσα: English
Στοιχεία έκδοσης: Boston, Mass. : Harvard Business School Press, c2007.
Ταξινομικός αριθμός: 658.4΄012 SCH
Θέματα:
Ετικέτες: Προσθήκη ετικέτας
Δεν υπάρχουν, Καταχωρήστε ετικέτα πρώτοι!
LEADER 01390nam a2200265 a 4500
001 1/35515
008 081001s2007 enka b 001 0 eng d
020 |a 9781422103210 (hardcover : alk. paper) 
020 |a 1422103218 
035 |l 38030 
040 |a DLC  |c GR-PeUP 
082 0 0 |a 658.4΄012 SCH 
100 1 |a Schmitt, Bernd. 
245 1 0 |a Big think strategy :  |b how to leverage bold ideas and leave small thinking behind /  |c Bernd H. Schmitt. 
260 |a Boston, Mass. :  |b Harvard Business School Press,  |c c2007. 
300 |a xi, 177 σ. :  |b εικ. ;  |c 25 εκ. 
504 |a Περιέχει βιβλιογραφία και ευρετήριο. 
505 0 |a Big think and the Trojan horse -- Sourcing ideas : steaks and sacred cows -- Evaluating ideas : how to dig for the gems -- Turning ideas into strategy : what would Mahler do? -- Executing big think : how to pull the ship over the mountain -- Leading big think : guts, passion--or just a robot? -- Sustaining big think : from Sisyphus to Odysseus. 
650 4 |a Creative ability in business. 
650 4 |a Strategic planning. 
650 4 |a Success in business. 
650 4 |a Organizational effectiveness. 
852 |a INST  |b UNIPILB  |c MAIN  |e 20081001  |h 658.4΄012 SCH  |p 00156357  |q 00156357  |t LOAN  |y 0  |4 1 
856 4 |d /webopac/covers/02/38030_9781422103210.jpg  |z (hardcover : alk. paper) 
856 4 |d /webopac/covers/02/38030_1422103218.jpg