Η αναγνωρισιμότητα και η διείσδυση των μεθόδων διαχείρισης πελατειακών σχέσεων (CRM) στις τηλεπικοινωνίες /
από: Τασιογιαννόπουλος, Ζαχαρίας.
Στοιχεία έκδοσης: (2005)
- Εμφάνιση παραπομπής
- Αποστολή με email
- Αποθήκευση
- Στα αγαπημένα
- Σελιδοδείκτης
- Προσθήκη στο καλάθι Αφαίρεση από το καλάθι
Η-επιχειρείν : οι κρίσιμοι παράγοντες επιτυχίας, το ηλεκτρονικό εμπόριο, τα συστήματα διαχείρισης πελατειακών σχέσεων (CRM) και η ηλεκτρονική τραπεζική /
Αποθηκεύτηκε σε:
Κύριος συγγραφέας: | Χατζημήτρου, Ανθή. |
---|---|
Corporate συγγραφέας: | Πανεπιστήμιο Πειραιώς. Τμήμα Βιομηχανικής Διοίκησης και Τεχνολογίας. |
Μορφή: | Βιβλίο |
Γλώσσα: | Greek |
Στοιχεία έκδοσης: |
Πειραιάς :
[χ.ό.],
2008.
|
Ταξινομικός αριθμός: |
658.84 ΧΑΤ |
Θέματα: | |
Διαθέσιμο Online: |
http://digilib.lib.unipi.gr/dspace/handle/unipi/2758 |
Ετικέτες: |
Προσθήκη ετικέτας
Δεν υπάρχουν, Καταχωρήστε ετικέτα πρώτοι!
|
Παρόμοια τεκμήρια
-
Η αναγνωρισιμότητα και η διείσδυση των μεθόδων διαχείρισης πελατειακών σχέσεων (CRM) στις τηλεπικοινωνίες /
από: Τασιογιαννόπουλος, Ζαχαρίας.
Στοιχεία έκδοσης: (2005) -
Σχεσιακό μάρκετινγκ και μελέτη του συστήματος διαχείρισης πελατειακών σχέσεων της Γερμανός ΑΒΕΕ /
από: Βαρβαδούκας, Νικόλαος Γ.
Στοιχεία έκδοσης: (2004) -
Ηλεκτρονικό εμπόριο και ηλεκτρονική τραπεζική : παρουσίαση του ηλεκτρονικού εμπορίου και εξαγωγή συμπερασμάτων για την υιοθέτηση και εφαρμογή της ηλεκτρονικής τράπεζας στην Ελλάδα /
από: Καλεμικεράκη, Χριστίνα Α.
Στοιχεία έκδοσης: (2003) -
Υλοποίηση & εφαρμογή του e-banking και των συστημάτων CRM στο σύγχρονο τραπεζικό χώρο /
από: Μπαρμπή, Αντωνία - Κερατσώ.
Στοιχεία έκδοσης: (2009) -
Διαχείριση πελατειακών σχέσεων και sms μάρκετινγκ /
από: Τζίτζη, Μαρία.
Στοιχεία έκδοσης: (2009)