Οι αρχές μάρκετινγκ και η εφαρμογή τους στα νοσοκομεία /

Κύριος συγγραφέας: Αραμπατζής, Αναστάσιος.
Corporate συγγραφέας: Πανεπιστήμιο Πειραιώς. Τμήμα Οικονομικής Επιστήμης.
Άλλοι συγγραφείς: Τεχνολογικό Εκπαιδευτικό Ιδρυμα Αθήνας. Τμήμα Λογιστικής.
Μορφή: Βιβλίο
Γλώσσα: Greek
Στοιχεία έκδοσης: Πειραιάς : [χ.ό.], 2007.
Ταξινομικός αριθμός: 362.1'1'0688 ΑΡΑ
Θέματα:
Ετικέτες: Προσθήκη ετικέτας
Δεν υπάρχουν, Καταχωρήστε ετικέτα πρώτοι!
LEADER 01148nam a2200217 a 4500
001 1/36769
008 090128s2007 gr m 00110 gre d
035 |l 39362 
040 |a GR-PeUP 
082 0 0 |a 362.1'1'0688 ΑΡΑ 
100 1 |a Αραμπατζής, Αναστάσιος. 
245 1 3 |a Οι αρχές μάρκετινγκ και η εφαρμογή τους στα νοσοκομεία /  |c Αναστάσιος Αραμπατζής. 
260 |a Πειραιάς :  |b [χ.ό.],  |c 2007. 
300 |a 90 σ. :  |b πίν. ;  |c 30 εκ. 
502 |a Διατριβή (Δ.Ε.)-- Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2007. 
504 |a Περιέχει βιβλιογραφία. 
650 4 |a Διατριβές. 
650 4 |a Νοσοκομεία  |x Μάρκετινγκ. 
710 2 |a Πανεπιστήμιο Πειραιώς. Τμήμα Οικονομικής Επιστήμης. 
710 2 |a Τεχνολογικό Εκπαιδευτικό Ιδρυμα Αθήνας. Τμήμα Λογιστικής. 
852 |a INST  |b UNIPILB  |c DISS  |e 20090216  |h 362.1'1'0688 ΑΡΑ  |p 00157882  |q 00157882  |t NOLOAN  |y 23  |4 1