Evaluating marketing actions and outcomes

Άλλοι συγγραφείς: Woodside, Arch G.
Μορφή: Ηλεκτρονική πηγή
Γλώσσα: English
Στοιχεία έκδοσης: Greenwich, Conn. : JAI Press, c2003.
Σειρά: Advances in business marketing ; 12.
Θέματα:
Διαθέσιμο Online: http://www.sciencedirect.com/science?_ob=HomePageURL&_method=userHomePage&_lg=Y&_acct=C000061474&_version=1&_urlVersion=0&_userid=3828026&md5=6d247827dd4458728789ad73e275d1aa
Ετικέτες: Προσθήκη ετικέτας
Δεν υπάρχουν, Καταχωρήστε ετικέτα πρώτοι!
LEADER 01181nam a2200265 a 4500
001 1/36881
008 090219s2003 ctu 000 0 eng d
020 |a 9780762310463 
035 |l 39475 
040 |a GR-PeUP 
041 |a eng 
245 0 0 |a Evaluating marketing actions and outcomes  |h [electronic resource] /  |c edited by Arch G. Woodside. 
260 |a Greenwich, Conn. :  |b JAI Press,  |c c2003. 
300 |a Ένα html e-book. 
490 1 |a Advances in business marketing,  |x 0894-5969 ; 
533 |a Ηλεκτρονικό βιβλίο  |e Τρόπος πρόσβασης μέσω διαδικτύου. 
650 4 |a Marketing  |x Management. 
650 4 |a Customer relations  |x Management. 
650 4 |a Organizational effectiveness. 
650 4 |a Total quality management. 
700 1 |a Woodside, Arch G. 
830 |a Advances in business marketing ;  |v 12. 
852 |a INST  |b UNIPILB  |c EBOOKS  |e 20100622  |p 00b39475  |q 00b39475  |t ONLINE  |y 0 
856 4 0 |u http://www.sciencedirect.com/science?_ob=HomePageURL&_method=userHomePage&_lg=Y&_acct=C000061474&_version=1&_urlVersion=0&_userid=3828026&md5=6d247827dd4458728789ad73e275d1aa 
856 4 |d /webopac/covers/02/39475_9780762310463.jpg