Consumer-centric category management : how to increase profits by managing categories based on consumer needs /
Στοιχεία έκδοσης: (2006)
- Εμφάνιση παραπομπής
- Αποστολή με email
- Αποθήκευση
- Στα αγαπημένα
- Σελιδοδείκτης
- Προσθήκη στο καλάθι Αφαίρεση από το καλάθι
The distribution of consumer goods : structure and performance /
Αποθηκεύτηκε σε:
Κύριος συγγραφέας: | Ward, T.S. |
---|---|
Μορφή: | Βιβλίο |
Γλώσσα: | English |
Στοιχεία έκδοσης: |
Cambridge :
Cambridge University press,
1973.
|
Σειρά: |
University of Cambridge Department of Applied Economics. Occasional Papers ;
38. |
Ταξινομικός αριθμός: |
381.0942 WAR |
Θέματα: | |
Ετικέτες: |
Προσθήκη ετικέτας
Δεν υπάρχουν, Καταχωρήστε ετικέτα πρώτοι!
|
Παρόμοια τεκμήρια
-
Consumer-centric category management : how to increase profits by managing categories based on consumer needs /
Στοιχεία έκδοσης: (2006) -
The consumer, society and the law /
από: Borrie, Gordon J.
Στοιχεία έκδοσης: (1973) -
Energy saving in distribution /
Στοιχεία έκδοσης: (1981) -
The effects of certain social and demographic changes on income distribution /
από: Dinwiddy, Robert.
Στοιχεία έκδοσης: (1977) -
Training in the retail sector in the United Kingdom: Report for the Force Programme /
από: Toye, Janet.
Στοιχεία έκδοσης: (1994)