Στρατηγικό μάνατζμεντ ελληνικής εταιρείας : η περίπτωση της Tasty Foods /
από: Πέππα, Βασιλική Σ.
Στοιχεία έκδοσης: (2002)
- Εμφάνιση παραπομπής
- Αποστολή με email
- Αποθήκευση
- Στα αγαπημένα
- Σελιδοδείκτης
- Προσθήκη στο καλάθι Αφαίρεση από το καλάθι
Η ταυτότητα του σύγχρονου επιχειρηματία εσπερίδα : εσπερίδα /
Αποθηκεύτηκε σε:
Corporate συγγραφέας: | Ελληνική Ένωση Επιχειρηματιών. |
---|---|
Μορφή: | Βιβλίο |
Γλώσσα: | Greek |
Στοιχεία έκδοσης: |
Αθήνα :
Ελληνική Ένωση Επιχειρηματιών,
2005.
|
Θέματα: | |
Ετικέτες: |
Προσθήκη ετικέτας
Δεν υπάρχουν, Καταχωρήστε ετικέτα πρώτοι!
|
Παρόμοια τεκμήρια
-
Στρατηγικό μάνατζμεντ ελληνικής εταιρείας : η περίπτωση της Tasty Foods /
από: Πέππα, Βασιλική Σ.
Στοιχεία έκδοσης: (2002) -
Ευελιξίες της επιχείρησης και της εργασίας : έννοια, βασικές διαστάσεις και επιλογές στις σύγχρονες συνθήκες /
από: Γεωργακοπούλου, Βασιλική Ν. -
Μικρο-οικονομική οργανωτική περιβάλλοντος και αναλύσεως της παραγωγικής εργασίας /
από: Μπανταλούκας, Κλαύδιος Β.
Στοιχεία έκδοσης: (1969) -
Οι Ελληνικές επιχειρήσεις στη δίνη της ΕΟΚ : ένας πρακτικός οδηγός για το σύγχρονο Ελληνα επιχειρηματία /
από: Τσίρος, Κώστας.
Στοιχεία έκδοσης: (1992) -
Χρηματοδοτική διοίκηση /
από: Τζωάννος, Ιωάννης Γ.
Στοιχεία έκδοσης: (1992)