Study abroad

Άλλοι συγγραφείς: Hult, G. Tomas M., Lashbrooke, E. C.
Μορφή: Ηλεκτρονική πηγή
Γλώσσα: English
Στοιχεία έκδοσης: Greenwich, Conn. : JAI Press, 2003.
Σειρά: Advances in international marketing ; 13.
Θέματα:
Διαθέσιμο Online: http://www.sciencedirect.com/science?_ob=PublicationURL&_tockey=%23TOC%2318077%232003%23999869999%23474955%23FLA%23&_cdi=18077&_pubType=BS&_auth=y&_acct=C000061474&_version=1&_urlVersion=0&_userid=7821870&md5=59ca0ca5751cfaf0754e01639508b866
Ετικέτες: Προσθήκη ετικέτας
Δεν υπάρχουν, Καταχωρήστε ετικέτα πρώτοι!

Παρόμοια τεκμήρια