International market entry and development : strategies and management /
Στοιχεία έκδοσης: (1989)
- Εμφάνιση παραπομπής
- Αποστολή με email
- Αποθήκευση
- Στα αγαπημένα
- Σελιδοδείκτης
- Προσθήκη στο καλάθι Αφαίρεση από το καλάθι
Reviving traditions in research on international makret entry
Αποθηκεύτηκε σε:
| Άλλοι συγγραφείς: | Li, Tiger. |
|---|---|
| Μορφή: | Ηλεκτρονική πηγή |
| Γλώσσα: | English |
| Στοιχεία έκδοσης: |
Greenwich, Conn. :
JAI Press,
2003.
|
| Σειρά: |
Advances in international marketing ;
14. |
| Θέματα: | |
| Διαθέσιμο Online: |
http://www.sciencedirect.com/science?_ob=PublicationURL&_tockey=%23TOC%2318077%232003%23999859999%23474957%23FLA%23&_cdi=18077&_pubType=BS&_auth=y&_acct=C000061474&_version=1&_urlVersion=0&_userid=7821870&md5=8d002cabf371ceb31189c5198c8252e7 |
| Ετικέτες: |
Προσθήκη ετικέτας
Δεν υπάρχουν, Καταχωρήστε ετικέτα πρώτοι!
|
Παρόμοια τεκμήρια
-
International market entry and development : strategies and management /
Στοιχεία έκδοσης: (1989) -
International marketing /
από: Yarker, Ken A.
Στοιχεία έκδοσης: (1976) -
International marketing /
από: Kahler, Ruel.
Στοιχεία έκδοσης: (1977) -
International marketing : a strategic approach to world markets /
από: Majaro, Simon.
Στοιχεία έκδοσης: (1977) -
Research on international service marketing a state of the art /
Στοιχεία έκδοσης: (2004)


