International marketing : a strategic approach to world markets /
από: Majaro, Simon.
Στοιχεία έκδοσης: (1977)
- Εμφάνιση παραπομπής
- Αποστολή με email
- Αποθήκευση
- Στα αγαπημένα
- Σελιδοδείκτης
- Προσθήκη στο καλάθι Αφαίρεση από το καλάθι
Research on international service marketing a state of the art /
Αποθηκεύτηκε σε:
Άλλοι συγγραφείς: | Ruyter, de K., Pauwels, P. |
---|---|
Μορφή: | Ηλεκτρονική πηγή |
Γλώσσα: | English |
Στοιχεία έκδοσης: |
Greenwich, Conn. :
JAI Press,
2004.
|
Σειρά: |
Advances in international marketing ;
15. |
Θέματα: | |
Διαθέσιμο Online: |
http://www.sciencedirect.com/science?_ob=PublicationURL&_tockey=%23TOC%2318077%232004%23999849999%23592338%23FLA%23&_cdi=18077&_pubType=BS&_auth=y&_acct=C000061474&_version=1&_urlVersion=0&_userid=7821870&md5=8989a65d06c2810e51207f5548287d59 |
Ετικέτες: |
Προσθήκη ετικέτας
Δεν υπάρχουν, Καταχωρήστε ετικέτα πρώτοι!
|
Παρόμοια τεκμήρια
-
International marketing : a strategic approach to world markets /
από: Majaro, Simon.
Στοιχεία έκδοσης: (1977) -
Profitable exporting : a complete guide to marketing your products abroad /
από: Gordon, John S. 1944-
Στοιχεία έκδοσης: (1988) -
International marketing /
από: Yarker, Ken A.
Στοιχεία έκδοσης: (1976) -
International marketing /
από: Kahler, Ruel.
Στοιχεία έκδοσης: (1977) -
Substance use individual behaviour, social interactions, markets and politics.
Στοιχεία έκδοσης: (2005)