Παιδαγωγική ψυχολογία: από τη θεωρία της μάθησης στην εκπαίδευση νέων και ενηλίκων, με στοιχεία επικοινωνίας και διαπροσωπικών σχέσεων /
από: Δημητρόπουλος, Ευστάθιος Γ., 1944-
Στοιχεία έκδοσης: (2003)
- Εμφάνιση παραπομπής
- Αποστολή με email
- Αποθήκευση
- Στα αγαπημένα
- Σελιδοδείκτης
- Προσθήκη στο καλάθι Αφαίρεση από το καλάθι
Η εκπαιδευτική αξιολόγηση :
Αποθηκεύτηκε σε:
Κύριος συγγραφέας: | Δημητρόπουλος, Ευστάθιος Γ., 1944- |
---|---|
Μορφή: | Βιβλίο |
Γλώσσα: | Greek |
Στοιχεία έκδοσης: |
Αθήνα :
Παπαζήση,
1989.
|
Ταξινομικός αριθμός: |
371.27 ΔΗΜ |
Θέματα: | |
Ετικέτες: |
Προσθήκη ετικέτας
Δεν υπάρχουν, Καταχωρήστε ετικέτα πρώτοι!
|
Παρόμοια τεκμήρια
-
Παιδαγωγική ψυχολογία: από τη θεωρία της μάθησης στην εκπαίδευση νέων και ενηλίκων, με στοιχεία επικοινωνίας και διαπροσωπικών σχέσεων /
από: Δημητρόπουλος, Ευστάθιος Γ., 1944-
Στοιχεία έκδοσης: (2003) -
Η αξιολόγηση της επιδόσεως των μαθητών : μέσα, μέθοδοι, προβλήματα, προοπτικές /
από: Κασσωτάκης, Μιχάλης Ι.
Στοιχεία έκδοσης: (2003) -
Αξιοποίηση δεικτών ανάλυσης διαδραστικότητας σε περιβάλλοντα ηλεκτρονικής μάθησης για την αξιολόγηση της επίδοσης των εκπαιδευόμενων /
από: Πετροπούλου, Ουρανία Χ.
Στοιχεία έκδοσης: (2011) -
Ρουμπρίκες αξιολόγησης της επίδοσης μαθητών σε συνεργατικά περιβάλλοντα μάθησης /
από: Αλεβυζάκη, Ευαγγελία.
Στοιχεία έκδοσης: (2008) -
Μέτρηση και αξιολόγηση της επίδοσης για τη διασφάλιση της επιτυχίας : (πρόγραμμα: Qual-Impact)
Στοιχεία έκδοσης: (2002)