The pursuit of new product development the business development process /

Κύριος συγγραφέας: Annacchino, Marc A.
Μορφή: Ηλεκτρονική πηγή
Γλώσσα: English
Στοιχεία έκδοσης: London : Elsevier, c2007.
Θέματα:
Διαθέσιμο Online: http://www.loc.gov/catdir/toc/fy0709/2007295616.html
http://www.sciencedirect.com/science/book/9780750679930
Ετικέτες: Προσθήκη ετικέτας
Δεν υπάρχουν, Καταχωρήστε ετικέτα πρώτοι!
LEADER 01024nam a2200241 a 4500
001 1/38138
008 090907s2007 ne a 001 0 eng d
020 |a 9780750679930 
035 |l 40771 
040 |a UUM  |c UUM  |d YDXCP  |d DLC  |d GR-PeUP 
041 |a eng 
100 1 |a Annacchino, Marc A. 
245 1 4 |a The pursuit of new product development  |h [electronic resource] :  |b the business development process /  |c Marc A. Annacchino. 
260 |a London :  |b Elsevier,  |c c2007. 
300 |a Ένα html e-book. 
533 |a Ηλεκτρονικό βιβλίο  |e Τρόπος πρόσβασης μέσω διαδικτύου. 
650 4 |a New products. 
650 4 |a Product management. 
655 4 |a Electronic books. 
852 |a INST  |b UNIPILB  |c EBOOKS  |e 20100625  |p 00b40771  |q 00b40771  |t ONLINE  |y 0 
856 4 1 |3 Πίνακας περιεχομένων  |u http://www.loc.gov/catdir/toc/fy0709/2007295616.html 
856 4 0 |u http://www.sciencedirect.com/science/book/9780750679930 
856 4 |d /webopac/covers/02/40771_9780750679930.jpg