Segmentation and positioning for strategic marketing decisions /

Κύριος συγγραφέας: Myers, James H.
Μορφή: Βιβλίο
Γλώσσα: English
Στοιχεία έκδοσης: Chicago : American Marketing Association, c1996.
Ταξινομικός αριθμός: 658.8'02 MYE
Θέματα:
Ετικέτες: Προσθήκη ετικέτας
Δεν υπάρχουν, Καταχωρήστε ετικέτα πρώτοι!
LEADER 00817nam a2200205 a 4500
001 1/38348
008 090923s1996 ilua b 001 0 eng
020 |a 0877572593 (hard cover) 
035 |l 40989 
040 |a DLC  |c DLC  |d DLC  |d GR-PeUP 
082 0 0 |a 658.8'02 MYE 
100 1 |a Myers, James H. 
245 1 0 |a Segmentation and positioning for strategic marketing decisions /  |c James H. Myers. 
260 |a Chicago :  |b American Marketing Association,  |c c1996. 
300 |a xiii, 358 σ. :  |b εικ. ;  |c 24 εκ. 
504 |a Περιέχει βιβλιογραφία και ευρετήριο. 
650 4 |a Marketing  |x Statistical methods. 
650 4 |a Market segmentation. 
852 |a INST  |b UNIPILB  |c MAIN  |e 20090923  |h 658.8'02 MYE  |p 00159128  |q 00159128  |t LOAN  |y 0  |4 1 
856 4 |d /webopac/covers/02/40989_0877572593.jpg  |z (hard cover)