Συγχωνεύσεις εξαγορές και μάρκετινγκ : έρευνα για την ελληνική πραγματικότητα /

Κύριος συγγραφέας: Σγάρτσου, Μαργαρίτα Δ.
Corporate συγγραφέας: Πανεπιστήμιο Πειραιώς. Τμήμα Οργάνωσης και Διοίκησης Επιχειρήσεων.
Μορφή: Βιβλίο
Γλώσσα: Greek
Στοιχεία έκδοσης: Πειραιάς : [χ.ό.], 2009.
Ταξινομικός αριθμός: 338.7 ΣΓΑ
Θέματα:
Διαθέσιμο Online: http://digilib.lib.unipi.gr/dspace/handle/unipi/3280
Ετικέτες: Προσθήκη ετικέτας
Δεν υπάρχουν, Καταχωρήστε ετικέτα πρώτοι!
LEADER 01301nam a2200229 a 4500
001 1/38741
008 091109s2009 gr bm 00110 gre d
035 |l 41387 
040 |a GR-PeUP 
082 0 0 |a 338.7 ΣΓΑ 
100 1 |a Σγάρτσου, Μαργαρίτα Δ. 
245 1 0 |a Συγχωνεύσεις εξαγορές και μάρκετινγκ :  |b έρευνα για την ελληνική πραγματικότητα /  |c Μαργαρίτα Δημητρίου Σγάρτσου. 
260 |a Πειραιάς :  |b [χ.ό.],  |c 2009. 
300 |a 180 σ. :  |b πίν., διαγρ. ;  |c 30 εκ. +  |e 1 οπτικό δίσκο Η/Υ. 
502 |a Διατριβή (Δ.Ε.)--Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2009. 
504 |a Περιέχει βιβλιογραφία. 
650 4 |a Διατριβές. 
650 4 |a Εταιρείες  |x Ενοποίηση και συγχώνευση. 
650 4 |a Διοίκηση και οργάνωση. 
710 2 |a Πανεπιστήμιο Πειραιώς. Τμήμα Οργάνωσης και Διοίκησης Επιχειρήσεων. 
852 |a INST  |b UNIPILB  |c DISS  |e 20091118  |h 338.7 ΣΓΑ  |p 00159671  |q 00159671  |t NOLOAN  |y 23  |4 1 
856 4 1 |u http://digilib.lib.unipi.gr/dspace/handle/unipi/3280