Creative product development : a marketing approach to new product innovation and revitalisation /
από: Andrews, Bryan.
Στοιχεία έκδοσης: (1975)
- Εμφάνιση παραπομπής
- Αποστολή με email
- Αποθήκευση
- Στα αγαπημένα
- Σελιδοδείκτης
- Προσθήκη στο καλάθι Αφαίρεση από το καλάθι
Engineering and product development management : the holistic approach /
Αποθηκεύτηκε σε:
Κύριος συγγραφέας: | Armstrong, Stephen C. |
---|---|
Μορφή: | Βιβλίο |
Γλώσσα: | English |
Στοιχεία έκδοσης: |
Cambridge, UK ; New York :
Cambridge University Press,
2001.
|
Ταξινομικός αριθμός: |
658.5 ARM |
Θέματα: | |
Διαθέσιμο Online: |
http://www.loc.gov/catdir/toc/cam027/00064218.html |
Ετικέτες: |
Προσθήκη ετικέτας
Δεν υπάρχουν, Καταχωρήστε ετικέτα πρώτοι!
|
Παρόμοια τεκμήρια
-
Creative product development : a marketing approach to new product innovation and revitalisation /
από: Andrews, Bryan.
Στοιχεία έκδοσης: (1975) -
The pursuit of new product development the business development process /
από: Annacchino, Marc A.
Στοιχεία έκδοσης: (2007) -
New product development : an introduction to a multifunctional process /
από: Jones, Tim, 1966-
Στοιχεία έκδοσης: (1997) -
Product design : techniques in reverse engineering and new product development /
από: Otto, Kevin N.
Στοιχεία έκδοσης: (2001) -
New product development : from initial idea to product management /
από: Annacchino, Marc A.
Στοιχεία έκδοσης: (2003)