Advertising 2.0 : social media marketing in a Web 2.0 world /

Κύριος συγγραφέας: Tuten, Tracy L., 1967-
Μορφή: Βιβλίο
Γλώσσα: English
Στοιχεία έκδοσης: Westport, Conn. : Praeger, 2008.
Ταξινομικός αριθμός: 659.14'4 TUT
Θέματα:
Διαθέσιμο Online: http://www.loc.gov/catdir/toc/ecip0815/2008016491.html
Ετικέτες: Προσθήκη ετικέτας
Δεν υπάρχουν, Καταχωρήστε ετικέτα πρώτοι!
LEADER 01006nam a2200241 a 4500
001 1/39157
008 080410s2008 ctua bi 001 0 eng
020 |a 9780313352966 (pbk. : alk. paper) 
035 |l 41810 
040 |a DLC  |c DLC  |d GR-PeUP 
082 0 0 |a 659.14'4 TUT 
100 1 |a Tuten, Tracy L.,  |d 1967- 
245 1 0 |a Advertising 2.0 :  |b social media marketing in a Web 2.0 world /  |c Tracy L. Tuten. 
260 |a Westport, Conn. :  |b Praeger,  |c 2008. 
300 |a viii, 202 σ. :  |b εικ. ;  |c 24 εκ. 
504 |a Περιέχει βιβλιογραφία και ευρετήριο. 
650 4 |a Internet advertising. 
650 4 |a Internet marketing. 
650 4 |a Branding (Marketing). 
650 4 |a Online social networks. 
852 |a INST  |b UNIPILB  |c MAIN  |e 20091217  |h 659.14'4 TUT  |p 00159947  |q 00159947  |t LOAN  |y 0  |4 1 
856 4 1 |3 Πίνακας περιεχομένων:  |u http://www.loc.gov/catdir/toc/ecip0815/2008016491.html 
856 4 |d /webopac/covers/02/41810_9780313352966.jpg  |z (pbk. : alk. paper)