Higher education, emerging technologies, and community partnerships : concepts, models and practices /
Στοιχεία έκδοσης: (2011)
- Εμφάνιση παραπομπής
- Αποστολή με email
- Αποθήκευση
- Στα αγαπημένα
- Σελιδοδείκτης
- Προσθήκη στο καλάθι Αφαίρεση από το καλάθι
Contemporary perspectives in e-learning research : themes, methods, and impact on practice /
Αποθηκεύτηκε σε:
| Άλλοι συγγραφείς: | Conole, Grainne., Oliver, Martin, 1973- |
|---|---|
| Μορφή: | Βιβλίο |
| Γλώσσα: | English |
| Στοιχεία έκδοσης: |
Abingdon, Oxon ; New York :
Routledge,
2007.
|
| Σειρά: |
Open & flexible learning series.
|
| Ταξινομικός αριθμός: |
378.1'734 CON |
| Θέματα: | |
| Διαθέσιμο Online: |
http://www.loc.gov/catdir/toc/ecip0614/2006017345.html |
| Ετικέτες: |
Προσθήκη ετικέτας
Δεν υπάρχουν, Καταχωρήστε ετικέτα πρώτοι!
|
Παρόμοια τεκμήρια
-
Higher education, emerging technologies, and community partnerships : concepts, models and practices /
Στοιχεία έκδοσης: (2011) -
What we know about CSCL and implementing it in higher education /
Στοιχεία έκδοσης: (2004) -
E-learning in the 21 st century : a framework for research and practice /
από: Garrison, D. R., 1945-
Στοιχεία έκδοσης: (2003) -
Online learning and assessment in higher education : a planning quide /
από: Benson, Robyn.
Στοιχεία έκδοσης: (2003) -
Online education using learning objects /
Στοιχεία έκδοσης: (2004)


