The attention economy : understanding the new currency of business /

Κύριος συγγραφέας: Davenport, Thomas H., 1954-
Άλλοι συγγραφείς: Beck, John C.
Μορφή: Βιβλίο
Γλώσσα: English
Στοιχεία έκδοσης: Boston : Harvard Business School Press, c2001.
Ταξινομικός αριθμός: 303.48'33 DAV
Θέματα:
Ετικέτες: Προσθήκη ετικέτας
Δεν υπάρχουν, Καταχωρήστε ετικέτα πρώτοι!
LEADER 00769nam a2200205 a 4500
001 1/39357
008 100128s2001 maua 001 0 eng
020 |z 1578518717 (alk. paper) 
035 |l 42017 
040 |a DLC  |c DLC  |d DLC  |d GR-PeUP 
082 0 0 |a 303.48'33 DAV 
100 1 |a Davenport, Thomas H.,  |d 1954- 
245 1 4 |a The attention economy :  |b understanding the new currency of business /  |c Thomas H. Davenport, John C. Beck. 
260 |a Boston :  |b Harvard Business School Press,  |c c2001. 
300 |a ix, 255 σ. :  |b εικ. ;  |c 25 εκ. 
500 |a Περιέχει ευρετήριο. 
650 4 |a Personal information management. 
650 4 |a Attention. 
700 1 |a Beck, John C. 
852 |a INST  |b UNIPILB  |c MAIN  |e 20100128  |h 303.48'33 DAV  |p 00160384  |q 00160384  |t LOAN  |y 0  |4 1