The art of game design a book of lenses /
από: Schell, Jesse.
Στοιχεία έκδοσης: (2008)
- Εμφάνιση παραπομπής
- Αποστολή με email
- Αποθήκευση
- Στα αγαπημένα
- Σελιδοδείκτης
- Προσθήκη στο καλάθι Αφαίρεση από το καλάθι
A computational framework for segmentation and grouping
This book represents a summary of the research we have been conducting since the early 1990s, and describes a conceptual framework which addresses some current shortcomings, and proposes a unified approach for a broad class of problems. While the framework is defined, our research continues, and som...
Αποθηκεύτηκε σε:
Κύριος συγγραφέας: | Medioni, Gerard. |
---|---|
Άλλοι συγγραφείς: | Lee, Mi-Suen., Tang, Chi-Keung. |
Μορφή: | Ηλεκτρονική πηγή |
Γλώσσα: | English |
Στοιχεία έκδοσης: |
Amsterdam ; New York :
Elsevier,
2000.
|
Θέματα: | |
Διαθέσιμο Online: |
http://www.sciencedirect.com/science/book/9780444503534 |
Ετικέτες: |
Προσθήκη ετικέτας
Δεν υπάρχουν, Καταχωρήστε ετικέτα πρώτοι!
|
Παρόμοια τεκμήρια
-
The art of game design a book of lenses /
από: Schell, Jesse.
Στοιχεία έκδοσης: (2008) -
Introduction to vectors and tensors : linear and miltilinear algebra, vol.1/
από: Bowen, Ray M.
Στοιχεία έκδοσης: (1976) -
Ανύσματα και τανυστές : μαθηματική ανάλυση και φυσική ερμηνεία /
από: Παπαϊωάννου, Άγγελος Θ.
Στοιχεία έκδοσης: (1993) -
Introducing Einsteins relativity /
από: 530 d'I.
Στοιχεία έκδοσης: (1992) -
The Calculus: a genetic approach/
από: Toeplitz, Otto.
Στοιχεία έκδοσης: (1963)