Επενδυτικά κίνητρα μικρομεσαίων επιχειρήσεων στην Ελλάδα: τα επενδυτικά κίνητρα στην Ελλάδα, η παρουσίαση του ισχύοντος Κ.Ν. 1892/90και συγκεκριμένες προτάσεις βελτίωσης της αναπτυξιακής πολιτικής/
από: Βαρβατσουλάκης, Ιωάννης Ν.
Στοιχεία έκδοσης: (1997)
- Εμφάνιση παραπομπής
- Αποστολή με email
- Αποθήκευση
- Στα αγαπημένα
- Σελιδοδείκτης
- Προσθήκη στο καλάθι Αφαίρεση από το καλάθι
Υιοθέτηση και διάχυση του διαδικτύου στις ελληνικές μικρομεσαίες επιχειρήσεις : κρίσιμοι παράγοντες /
Αποθηκεύτηκε σε:
Κύριος συγγραφέας: | Χουστουλάκης, Εμμανουήλ Ν. |
---|---|
Corporate συγγραφέας: | Πανεπιστήμιο Πειραιώς. Τμήμα Ψηφιακών Συστημάτων. |
Μορφή: | Βιβλίο |
Γλώσσα: | Greek |
Στοιχεία έκδοσης: |
Πειραιάς :
[χ.ό.],
2009.
|
Ταξινομικός αριθμός: |
658 ΧΟΥ |
Θέματα: | |
Διαθέσιμο Online: |
http://digilib.lib.unipi.gr/dspace/handle/unipi/3543 |
Ετικέτες: |
Προσθήκη ετικέτας
Δεν υπάρχουν, Καταχωρήστε ετικέτα πρώτοι!
|
Παρόμοια τεκμήρια
-
Επενδυτικά κίνητρα μικρομεσαίων επιχειρήσεων στην Ελλάδα: τα επενδυτικά κίνητρα στην Ελλάδα, η παρουσίαση του ισχύοντος Κ.Ν. 1892/90και συγκεκριμένες προτάσεις βελτίωσης της αναπτυξιακής πολιτικής/
από: Βαρβατσουλάκης, Ιωάννης Ν.
Στοιχεία έκδοσης: (1997) -
Η εφαρμογή του μοντέλου Altman στις βιομηχανικές ΜΜΕ ελληνικές επιχειρήσεις /
από: Χατζηστυλιανός, Νικόλαος.
Στοιχεία έκδοσης: (2006) -
Χρηματοδότηση ΜΜΕ, ανάπτυξη και καινοτομία /
από: Τσαγκαράκης, Γεώργιος Μ.
Στοιχεία έκδοσης: (2008) -
Στρατηγικές μικρομεσαίων επιχειρήσεων : η περίπτωση ελληνικής επιχείρησης. Μελετώνται στρατηγικές και τακτικές μικρομεσαίων επιχειρήσεων που οδηγούν σε αποτελεσματικότητα και σε ανταγωνιστικό πλεονέκτημα και αναλύεται η επίδραση του εξωτερικού περιβάλλοντος και των πόρων μιας μικρομεσαίας επιχείρησης στη στρατηγική της, στα πλαίσια των σκοπών της /
από: Γκουγκούση, Παναγιώτα Κ.
Στοιχεία έκδοσης: (2006) -
Στρατηγικός σχεδιασμός μικρο-μεσαίων, εποχιακών, ξενοδοχειακών επιχειρήσεων: διερεύνηση της έκτασης εφαρμογής του στρατηγικού σχεδιασμού στις ελληνικές μικρο-μεσαίες, εποχικές, ξενοδοχειακές επιχειρήσεις (Μ.Μ.Ε.Ξ.Ε.) του Ιονίου, Κυκλάδων και Βόρειου Αιγαίου και ανάλυση των κυριοτέρων στοιχείων που αφορούν το στρατηγικό μάνατζμεντ, όπως αυτό υιοθετείται από τις επιχειρήσεις του κλάδου/
από: Παναγιωτάκος, Ιωάννης Ε.
Στοιχεία έκδοσης: (2005)