Η στρατηγική της εταιρείας παροχής φυσικού αερίου Αττικής και η προσαρμογή του μάρκετινγκ σε αυτή /

Κύριος συγγραφέας: Διονυσόπουλος, Κωνσταντίνος Γ.
Corporate συγγραφέας: Πανεπιστήμιο Πειραιώς. Τμήμα Οργάνωσης και Διοίκησης Επιχειρήσεων.
Μορφή: Βιβλίο
Γλώσσα: Greek
Στοιχεία έκδοσης: Πειραιάς : [χ.ό.], 2010.
Ταξινομικός αριθμός: 660 ΔΙΟ
Θέματα:
Διαθέσιμο Online: http://digilib.lib.unipi.gr/dspace/handle/unipi/3537
Ετικέτες: Προσθήκη ετικέτας
Δεν υπάρχουν, Καταχωρήστε ετικέτα πρώτοι!
Φυσική περιγραφή: 224 σ. : εικ. ; 30 εκ. + 1 οπτικό δίσκο Η/Υ.
Βιβλιογραφία: Περιέχει βιβλιογραφία.