Η μάθηση και η διδασκαλία κατά τη γνωστική-νεοπιαζετιανή ψυχολογία του Hans Aebli: βασικές αρχές - παιδαγωγική αξιοποίηση/
από: Μπασέτας, Κωνσταντίνος Χ., 1944-
Στοιχεία έκδοσης: (1996)
- Εμφάνιση παραπομπής
- Αποστολή με email
- Αποθήκευση
- Στα αγαπημένα
- Σελιδοδείκτης
- Προσθήκη στο καλάθι Αφαίρεση από το καλάθι
Εκπαιδευτική ψυχολογία /
Αποθηκεύτηκε σε:
Κύριος συγγραφέας: | Woolfolk, Anita. |
---|---|
Άλλοι συγγραφείς: | Μακρή - Μπότσαρη, Εύη., Μπαρπάτση, Μαρία. |
Μορφή: | Βιβλίο |
Γλώσσα: | Greek |
Στοιχεία έκδοσης: |
Αθήνα :
Έλλην,
2007.
|
Ταξινομικός αριθμός: |
370.15 WOO ΜΤΦ |
Θέματα: | |
Ετικέτες: |
Προσθήκη ετικέτας
Δεν υπάρχουν, Καταχωρήστε ετικέτα πρώτοι!
|
Παρόμοια τεκμήρια
-
Η μάθηση και η διδασκαλία κατά τη γνωστική-νεοπιαζετιανή ψυχολογία του Hans Aebli: βασικές αρχές - παιδαγωγική αξιοποίηση/
από: Μπασέτας, Κωνσταντίνος Χ., 1944-
Στοιχεία έκδοσης: (1996) -
Γνωστική ψυχολογία και εκπαίδευση /
Στοιχεία έκδοσης: (1998) -
Εκπαιδευτική ψυχολογία : θεωρία και πράξη /
από: Slavin, Robert E.
Στοιχεία έκδοσης: (2006) -
Ψυχοπαιδαγωγική : θέματα παιδαγωγικής ψυχολογίας, παιδείας, διδακτικής και μάθησης /
από: Φράγκος, Χρήστος Π. 1927-
Στοιχεία έκδοσης: (2000) -
Ψυχοπαιδαγωγική : θέματα παιδαγωγικής ψυχολογίας, παιδείας, διδακτικής και μάθησης /
από: Φράγκος, Χρήστος Π. 1927-
Στοιχεία έκδοσης: (2002)