Έρευνα μάρκετινγκ φαρμακευτικής εταιρίας : έρευνα αγοράς για τη διερεύνηση των αναγκών που έχουν οι ιατροί από τις ομάδες πωλήσεων των φαρμακευτικών εταιριών /

Κύριος συγγραφέας: Αθανασάς, Κωνσταντίνος Ε.
Corporate συγγραφέας: Πανεπιστήμιο Πειραιώς. Τμήμα Οργάνωσης και Διοίκησης Επιχειρήσεων.
Μορφή: Βιβλίο
Γλώσσα: Greek
Στοιχεία έκδοσης: Πειραιάς : [χ.ό.], 2009.
Ταξινομικός αριθμός: 615.1 ΑΘΑ
Θέματα:
Ετικέτες: Προσθήκη ετικέτας
Δεν υπάρχουν, Καταχωρήστε ετικέτα πρώτοι!
LEADER 01447nam a2200229 a 4500
001 1/40809
008 110210s2009 gr bm 00110 gre d
035 |l 43588 
040 |a GR-PeUP 
082 0 0 |a 615.1 ΑΘΑ 
100 1 |a Αθανασάς, Κωνσταντίνος Ε. 
245 1 0 |a Έρευνα μάρκετινγκ φαρμακευτικής εταιρίας :  |b έρευνα αγοράς για τη διερεύνηση των αναγκών που έχουν οι ιατροί από τις ομάδες πωλήσεων των φαρμακευτικών εταιριών /  |c Κωνσταντίνος Ε. Αθανασάς. 
260 |a Πειραιάς :  |b [χ.ό.],  |c 2009. 
300 |a 72 σ. :  |b πίν., διαγρ. ;  |c 30 εκ. +  |e 1 οπτικό δίσκο Η/Υ. 
502 |a Διατριβή (Δ.Ε.)--Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2009. 
504 |a Περιέχει βιβλιογραφία. 
650 4 |a Διατριβές. 
650 4 |a Φαρμακευτική βιομηχανία και εμπόριο. 
650 4 |a Φάρμακα  |x Τιμές και πώληση. 
650 4 |a Έρευνα αγοράς. 
710 2 |a Πανεπιστήμιο Πειραιώς. Τμήμα Οργάνωσης και Διοίκησης Επιχειρήσεων. 
852 |a INST  |b UNIPILB  |c DISS  |e 20110323  |h 615.1 ΑΘΑ  |p 00162688  |q 00162688  |t NOLOAN  |y 23  |4 1