Ambient media adversting : σύγχρονα εργαλεία διαφήμισης στην ελληνική αγορά. Η οπτική των διαφημιστών /

Κύριος συγγραφέας: Χατζημποντόζη, Κωνσταντίνα Μ.
Corporate συγγραφέας: Πανεπιστήμιο Πειραιώς. Τμήμα Οικονομικής Επιστήμης.
Μορφή: Βιβλίο
Γλώσσα: Greek
Στοιχεία έκδοσης: Πειραιάς : [χ.ό.], 2010.
Ταξινομικός αριθμός: 659.1 ΧΑΤ
Θέματα:
Διαθέσιμο Online: http://digilib.lib.unipi.gr/dspace/handle/unipi/3884
Ετικέτες: Προσθήκη ετικέτας
Δεν υπάρχουν, Καταχωρήστε ετικέτα πρώτοι!
LEADER 01286nam a2200241 a 4500
001 1/41000
008 110322s2010 gr bm 000 0 gre d
035 |l 43785 
040 |a GR-PeUP 
082 0 0 |a 659.1 ΧΑΤ 
100 1 |a Χατζημποντόζη, Κωνσταντίνα Μ. 
245 1 0 |a Ambient media adversting :  |b σύγχρονα εργαλεία διαφήμισης στην ελληνική αγορά. Η οπτική των διαφημιστών /  |c Χατζημποντόζη Κωνσταντίνα. 
260 |a Πειραιάς :  |b [χ.ό.],  |c 2010. 
300 |a 146 σ. :  |b πίν., διαγρ. ;  |c 30 εκ. +  |e 1 οπτικό δίσκο Η/Υ. 
502 |a Διατριβή (Δ.Ε.)--Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2010. 
504 |a Περιέχει βιβλιογραφία. 
650 4 |a Διατριβές. 
650 4 |a Διαφήμιση  |x Ελλάδα. 
650 4 |a Advertising  |x Research. 
650 4 |a Advertising media planning. 
710 2 |a Πανεπιστήμιο Πειραιώς. Τμήμα Οικονομικής Επιστήμης. 
852 |a INST  |b UNIPILB  |c DISS  |e 20110329  |h 659.1 ΧΑΤ  |p 00162746  |q 00162746  |t NOLOAN  |y 23  |4 1 
856 4 1 |u http://digilib.lib.unipi.gr/dspace/handle/unipi/3884