Το ηλεκτρονικό εμπόριο στον τουρισμό : ο βαθμός αξιοποίησης και η χρησιμότητα στα ξενοδοχεία πολυτελείας και 5* της Αττικής /
από: Κιντά, Αικατερίνη Χ.
Στοιχεία έκδοσης: (2007)
- Εμφάνιση παραπομπής
- Αποστολή με email
- Αποθήκευση
- Στα αγαπημένα
- Σελιδοδείκτης
- Προσθήκη στο καλάθι Αφαίρεση από το καλάθι
Το e-marketing στον τουρισμό και η αξιοποίησή του σε ξενοδοχεία 5* και lux στην Μύκονο /
Αποθηκεύτηκε σε:
| Κύριος συγγραφέας: | Ορφανίδης, Λευτέρης. |
|---|---|
| Corporate συγγραφέας: | Πανεπιστήμιο Πειραιώς. Τμήμα Οικονομικής Επιστήμης. |
| Μορφή: | Βιβλίο |
| Γλώσσα: | Greek |
| Στοιχεία έκδοσης: |
Πειραιάς :
[χ.ό.],
2010.
|
| Ταξινομικός αριθμός: |
338.43 ΟΡΦ |
| Θέματα: | |
| Διαθέσιμο Online: |
http://digilib.lib.unipi.gr/dspace/handle/unipi/4030 |
| Ετικέτες: |
Προσθήκη ετικέτας
Δεν υπάρχουν, Καταχωρήστε ετικέτα πρώτοι!
|
Παρόμοια τεκμήρια
-
Το ηλεκτρονικό εμπόριο στον τουρισμό : ο βαθμός αξιοποίησης και η χρησιμότητα στα ξενοδοχεία πολυτελείας και 5* της Αττικής /
από: Κιντά, Αικατερίνη Χ.
Στοιχεία έκδοσης: (2007) -
Διεθνής προβολή των τουριστικών προορισμών : ανάλυση των ευκαιριών και απειλών του σύγχρονου περιβάλλοντος /
από: Μπίτζιος, Δημήτριος - Μάριος.
Στοιχεία έκδοσης: (2011) -
E-Tourism : ηλεκτρονικό επιχειρείν στον τουρισμό /
από: Λιανός, Νικόλαος.
Στοιχεία έκδοσης: (2010) -
Τουριστικές υπηρεσίες μέσω Internet : εφαρμογή του ηλεκτρονικού εμπορίου στην τουριστική βιομηχανία και ειδικότερα στον αεροπορικό κλάδο, τον ξενοδοχειακό και τον κλάδο των τουριστικών γραφείων. Ωφέλειες, κίνδυνοι και μελλοντικές τάσεις. Η αναγκαιότητα της υπάρξης στρατηγικής και οι τρόποι διαφήμισης στο διαδύκτιο(wed advertising) /
από: Αρέθα, Ειρήνη Γ.
Στοιχεία έκδοσης: (2002) -
Η αξιοποίηση του ηλεκτρονικού εμπορίου στις ξενοδοχειακές μονάδες deluxe (5*) του νομού Αττικής /
από: Λεμπέση, Αλεξάνδρα Α.
Στοιχεία έκδοσης: (2006)