Στυλ μάθησης και η αυτό-αποτελεσματικότητα (self-efficacy) εκπαιδευομένων με τη χρήση Η/Υ /
από: Κυρίτσης, Σταμάτιος.
Στοιχεία έκδοσης: (2011)
- Εμφάνιση παραπομπής
- Αποστολή με email
- Αποθήκευση
- Στα αγαπημένα
- Σελιδοδείκτης
- Προσθήκη στο καλάθι Αφαίρεση από το καλάθι
Ανάπτυξη συστήματος συγγραφής και διαχείρισης ψηφιακών μαθησιακών ενεργειών /
Αποθηκεύτηκε σε:
| Κύριος συγγραφέας: | Φατούρου, Ελένη. |
|---|---|
| Corporate συγγραφέας: | Πανεπιστήμιο Πειραιώς. Τμήμα Ψηφιακών Συστημάτων. |
| Μορφή: | Βιβλίο |
| Γλώσσα: | Greek |
| Στοιχεία έκδοσης: |
Πειραιάς :
[χ.ο.],
2011.
|
| Ταξινομικός αριθμός: |
371.332 ΦΑΤ |
| Θέματα: | |
| Διαθέσιμο Online: |
http://digilib.lib.unipi.gr/dspace/handle/unipi/4109 |
| Ετικέτες: |
Προσθήκη ετικέτας
Δεν υπάρχουν, Καταχωρήστε ετικέτα πρώτοι!
|
Παρόμοια τεκμήρια
-
Στυλ μάθησης και η αυτό-αποτελεσματικότητα (self-efficacy) εκπαιδευομένων με τη χρήση Η/Υ /
από: Κυρίτσης, Σταμάτιος.
Στοιχεία έκδοσης: (2011) -
Ανάπτυξη συστήματος διαχείρισης εκπαιδευτικών μεταδεδομένων /
από: Χλωρός, Γεώργιος.
Στοιχεία έκδοσης: (2010) -
Αξιοποίηση συστήματος διαχείρισης ηλεκτρονικών τάξεων υποστηριζόμενων από εικονικούς κόσμους (sloodle) στην εκπαίδευση /
από: Καλλώνης, Παύλος.
Στοιχεία έκδοσης: (2011) -
Νοητικά εργαλεία και πληροφοριακά μέσα : παιδαγωγική αξιοποίηση της σύγχρονης τεχνολογίας για τη μετεξέλιξη της εκπαιδευτικής πρακτικής /
Στοιχεία έκδοσης: (2002) -
Μικροδιδασκαλίες για εκπαιδευτικούς /
από: Ορφανιώτης, Βάιος.
Στοιχεία έκδοσης: (2011)