Χρήση του CRM ως εργαλείο του marketing για την απόκτηση ανταγωνιστικού πλεονεκτήματος /
από: Θωμαΐδης, Ορέστης Α.
Στοιχεία έκδοσης: (2009)
- Εμφάνιση παραπομπής
- Αποστολή με email
- Αποθήκευση
- Στα αγαπημένα
- Σελιδοδείκτης
- Προσθήκη στο καλάθι Αφαίρεση από το καλάθι
Εφαρμογή των συστημάτων CRM σε ηλεκτρονικό περιβάλλον μιας επιχείρησης /
Αποθηκεύτηκε σε:
Κύριος συγγραφέας: | Καρτσώλης, Πέτρος. |
---|---|
Corporate συγγραφέας: | Πανεπιστήμιο Πειραιώς. Τμήμα Βιομηχανικής Διοίκησης και Τεχνολογίας. |
Μορφή: | Βιβλίο |
Γλώσσα: | Greek |
Στοιχεία έκδοσης: |
Πειραιάς :
[χ.ό.],
2009.
|
Ταξινομικός αριθμός: |
658.812 ΚΑΡ |
Θέματα: | |
Διαθέσιμο Online: |
http://digilib.lib.unipi.gr/dspace/handle/unipi/4253 |
Ετικέτες: |
Προσθήκη ετικέτας
Δεν υπάρχουν, Καταχωρήστε ετικέτα πρώτοι!
|
Παρόμοια τεκμήρια
-
Χρήση του CRM ως εργαλείο του marketing για την απόκτηση ανταγωνιστικού πλεονεκτήματος /
από: Θωμαΐδης, Ορέστης Α.
Στοιχεία έκδοσης: (2009) -
Customer relationship management (CRM) : δυνατότητες, προοπτικές, προϋποθέσεις για σωστή εφαρμογή. Ορισμός και πλεονεκτήματα του CRM, προβλήματα που προκύπτουν αφού υλοποιηθεί και τρόποι για την αντιμετώπιση τους /
από: Γκιτσάλης. Νικόλαος Π.
Στοιχεία έκδοσης: (2002) -
Διαχείριση σχέσεων πελατών (customer relationship management) CRM και e-CRM /
από: Δεδεμάδη, Δέσποινα Δ.
Στοιχεία έκδοσης: (2003) -
Προτεινόμενη μεθοδολογία για την ανάπτυξη, την αποτύπωση και τη μέτρηση απόδοσης στρατηγικών διαχείρισης σχέσεων με πελάτες /
από: Σουκάκος, Παναγιώτης Ι.
Στοιχεία έκδοσης: (2008) -
Βασικοί δείκτες μέτρησης και αξιολόγησης των επιδόσεων : η περίπτωση της παροχής υπηρεσιών μετά την πώληση /
από: Καλογρίδης, Ιωάννης.
Στοιχεία έκδοσης: (2010)