Κατανόηση της απήχησης της εμπορικής χορηγίας στον καταναλωτή /

Κύριος συγγραφέας: Συνοδινός, Κωνσταντίνος.
Corporate συγγραφέας: Πανεπιστήμιο Πειραιώς. Τμήμα Οργάνωσης και Διοίκησης Επιχειρήσεων.
Μορφή: Βιβλίο
Γλώσσα: Greek
Στοιχεία έκδοσης: Πειραιάς : [χ.ό.], 2008.
Ταξινομικός αριθμός: 332 ΣΥΝ
Θέματα:
Διαθέσιμο Online: http://digilib.lib.unipi.gr/dspace/handle/unipi/4310
Ετικέτες: Προσθήκη ετικέτας
Δεν υπάρχουν, Καταχωρήστε ετικέτα πρώτοι!
LEADER 01277nam a2200241 a 4500
001 1/41751
008 111024s2008 gr ab bm 00010 gre d
035 |l 44545 
040 |a GR-PeUP 
082 0 0 |a 332 ΣΥΝ 
100 1 |a Συνοδινός, Κωνσταντίνος. 
245 1 0 |a Κατανόηση της απήχησης της εμπορικής χορηγίας στον καταναλωτή /  |c Συνοδινός Κωνσταντίνος. 
260 |a Πειραιάς :  |b [χ.ό.],  |c 2008. 
300 |a 76, [5] σ. :  |b πίν. ;  |c 30εκ. +  |e 1 οπτικό δίσκο Η/Υ. 
502 |a Περιέχει βιβλιογραφία. 
502 |a Διατριβή (Δ.Ε.)--Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2008. 
650 4 |a Διατριβές. 
650 4 |a Χορηγία, Επιχειρηματική. 
650 4 |a Επιχειρήσεις  |x Χρηματοδότηση. 
650 4 |a Καταναλωτές. 
710 2 |a Πανεπιστήμιο Πειραιώς. Τμήμα Οργάνωσης και Διοίκησης Επιχειρήσεων. 
852 |a INST  |b UNIPILB  |c DISS  |e 20111125  |h 332 ΣΥΝ  |p 00164028  |q 00164028  |t NOLOAN  |y 23  |4 1 
856 4 1 |u http://digilib.lib.unipi.gr/dspace/handle/unipi/4310