Στρατηγικός σχεδιασμός του κλάδου των επιβατικών οχημάτων στην ελληνική αγορά : εντοπισμός παραγόντων που επηρεάζουν τη ζήτηση των επιβατικών οχημάτων στην Ελλάδα, ανάλυση των συνθηκών που ισχύουν στην εν λόγω αγορά και προσδιορισμός της κατάλληλης στρατηγικής των εταιρειών του κλάδου /
από: Φλούδα, Ειρήνη Κ.
Στοιχεία έκδοσης: (2002)
- Εμφάνιση παραπομπής
- Αποστολή με email
- Αποθήκευση
- Στα αγαπημένα
- Σελιδοδείκτης
- Προσθήκη στο καλάθι Αφαίρεση από το καλάθι
Starbucks coffee : η σχέση στρατηγικής και κουλτούρας της επιχείρησης στην ελληνική αγορά /
Αποθηκεύτηκε σε:
Κύριος συγγραφέας: | Σπηλιοπούλου, Αθανασία Ξ. |
---|---|
Corporate συγγραφέας: | Πανεπιστήμιο Πειραιώς. Τμήμα Οργάνωσης και Διοίκησης Επιχειρήσεων. |
Μορφή: | Βιβλίο |
Γλώσσα: | Greek |
Στοιχεία έκδοσης: |
Πειραιάς :
[χ.ό.],
2010.
|
Ταξινομικός αριθμός: |
658.4012 ΣΠΗ |
Θέματα: | |
Διαθέσιμο Online: |
http://digilib.lib.unipi.gr/dspace/handle/unipi/4347 |
Ετικέτες: |
Προσθήκη ετικέτας
Δεν υπάρχουν, Καταχωρήστε ετικέτα πρώτοι!
|
Παρόμοια τεκμήρια
-
Στρατηγικός σχεδιασμός του κλάδου των επιβατικών οχημάτων στην ελληνική αγορά : εντοπισμός παραγόντων που επηρεάζουν τη ζήτηση των επιβατικών οχημάτων στην Ελλάδα, ανάλυση των συνθηκών που ισχύουν στην εν λόγω αγορά και προσδιορισμός της κατάλληλης στρατηγικής των εταιρειών του κλάδου /
από: Φλούδα, Ειρήνη Κ.
Στοιχεία έκδοσης: (2002) -
Η σταθμισμένη κάρτα στοχοζυγίου (Balanced Scorecard) και η συμβολή της στην ανάπτυξη της στρατηγικής της επιχείρησης /
από: Παυλόπουλος, Βασίλειος Γ.
Στοιχεία έκδοσης: (2006) -
Οι επιπτώσεις της ισχύος και του τύπου της οργανωσιακής κουλτούρας στην αποτελεσματικότητα και την καινοτομικότητα των επιχειρήσεων /
από: Σαχινίδης, Αλέξανδρος Γ.
Στοιχεία έκδοσης: (2006) -
Μελέτη σκοπιμότητας ίδρυσης μονάδας επεξεργασίας & διάθεσης βιολογικού καφέ /
από: Πάτρα, Ευτυχία Ι.
Στοιχεία έκδοσης: (2008) -
Ο ανασχεδιασμός των επιχειρησιακών διαδικασιών ως μια νέα μέθοδος θεμελίωσης ανταγωνιστικού πλεονεκτήματος της σύγχρονης επιχείρησης /
από: Μωραϊτάκη, Αλεξάνδρα Ε.
Στοιχεία έκδοσης: (2006)