Παραπομπή APA

Καραούζα, Π. Σ., & Πανεπιστήμιο Πειραιώς. Τμήμα Οργάνωσης και Διοίκησης Επιχειρήσεων. (2011). Ποιότητα υπηρεσιών και εξυπηρέτηση του πελάτη: σχέση διοίκηση ολικής ποιότητας και διοίκηση των στελεχών. Πειραιάς: [χ.ό.].

Παραπομπή Chicago Style

Καραούζα, Πελαγία Σ., and Πανεπιστήμιο Πειραιώς. Τμήμα Οργάνωσης και Διοίκησης Επιχειρήσεων. Ποιότητα υπηρεσιών και εξυπηρέτηση του πελάτη: σχέση διοίκηση ολικής ποιότητας και διοίκηση των στελεχών. Πειραιάς: [χ.ό.], 2011.

Παραπομπή MLA

Καραούζα, Πελαγία Σ., and Πανεπιστήμιο Πειραιώς. Τμήμα Οργάνωσης και Διοίκησης Επιχειρήσεων. Ποιότητα υπηρεσιών και εξυπηρέτηση του πελάτη: σχέση διοίκηση ολικής ποιότητας και διοίκηση των στελεχών. Πειραιάς: [χ.ό.], 2011.

Πρόσοχή: Οι παραπομπές μπορεί να μην είναι 100% ακριβείς.