Καραούζα, Π. Σ., & Πανεπιστήμιο Πειραιώς. Τμήμα Οργάνωσης και Διοίκησης Επιχειρήσεων. (2011). Ποιότητα υπηρεσιών και εξυπηρέτηση του πελάτη: σχέση διοίκηση ολικής ποιότητας και διοίκηση των στελεχών. Πειραιάς: [χ.ό.].
Παραπομπή Chicago StyleΚαραούζα, Πελαγία Σ., and Πανεπιστήμιο Πειραιώς. Τμήμα Οργάνωσης και Διοίκησης Επιχειρήσεων. Ποιότητα υπηρεσιών και εξυπηρέτηση του πελάτη: σχέση διοίκηση ολικής ποιότητας και διοίκηση των στελεχών. Πειραιάς: [χ.ό.], 2011.
Παραπομπή MLAΚαραούζα, Πελαγία Σ., and Πανεπιστήμιο Πειραιώς. Τμήμα Οργάνωσης και Διοίκησης Επιχειρήσεων. Ποιότητα υπηρεσιών και εξυπηρέτηση του πελάτη: σχέση διοίκηση ολικής ποιότητας και διοίκηση των στελεχών. Πειραιάς: [χ.ό.], 2011.