Ποιότητα υπηρεσιών και εξυπηρέτηση του πελάτη : σχέση διοίκηση ολικής ποιότητας και διοίκηση των στελεχών /

Κύριος συγγραφέας: Καραούζα, Πελαγία Σ.
Corporate συγγραφέας: Πανεπιστήμιο Πειραιώς. Τμήμα Οργάνωσης και Διοίκησης Επιχειρήσεων.
Μορφή: Βιβλίο
Γλώσσα: Greek
Στοιχεία έκδοσης: Πειραιάς : [χ.ό.], 2011.
Ταξινομικός αριθμός: 658.8'12 ΚΑΡ
Θέματα:
Ετικέτες: Προσθήκη ετικέτας
Δεν υπάρχουν, Καταχωρήστε ετικέτα πρώτοι!
Φυσική περιγραφή: 212 σ. : πίν., διαγρ. ; 30 εκ. + 1 οπτικό δίσκο Η/Υ.
Βιβλιογραφία: Περιέχει βιβλιογραφία.