Ποιότητα υπηρεσιών και εξυπηρέτηση του πελάτη : σχέση διοίκηση ολικής ποιότητας και διοίκηση των στελεχών /

Κύριος συγγραφέας: Καραούζα, Πελαγία Σ.
Corporate συγγραφέας: Πανεπιστήμιο Πειραιώς. Τμήμα Οργάνωσης και Διοίκησης Επιχειρήσεων.
Μορφή: Βιβλίο
Γλώσσα: Greek
Στοιχεία έκδοσης: Πειραιάς : [χ.ό.], 2011.
Ταξινομικός αριθμός: 658.8'12 ΚΑΡ
Θέματα:
Ετικέτες: Προσθήκη ετικέτας
Δεν υπάρχουν, Καταχωρήστε ετικέτα πρώτοι!
LEADER 01535nam a2200253 a 4500
001 1/42033
008 120112s2011 gr bm 00110 gre d
035 |l 44832 
040 |a GR-PeUP 
082 0 0 |a 658.8'12 ΚΑΡ 
100 1 |a Καραούζα, Πελαγία Σ. 
245 1 0 |a Ποιότητα υπηρεσιών και εξυπηρέτηση του πελάτη :  |b σχέση διοίκηση ολικής ποιότητας και διοίκηση των στελεχών /  |c Πελαγία Σ. Καραούζα. 
260 |a Πειραιάς :  |b [χ.ό.],  |c 2011. 
300 |a 212 σ. :  |b πίν., διαγρ. ;  |c 30 εκ. +  |e 1 οπτικό δίσκο Η/Υ. 
502 |a Διατριβή (Δ.Ε.)--Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2011. 
504 |a Περιέχει βιβλιογραφία. 
650 4 |a Διατριβές. 
650 4 |a Υπηρεσίες πελατών  |x Διοίκηση και οργάνωση. 
650 4 |a Ποιότητα, Βελτιωσή της. 
650 4 |a Διοίκηση Ολικής Ποιότητας. 
650 4 |a Εξυπηρέτηση πελατών  |x Ελεγχος ποιότητας. 
650 4 |a Στελέχη επιχειρήσεων  |x Προσωπικό. 
710 2 |a Πανεπιστήμιο Πειραιώς. Τμήμα Οργάνωσης και Διοίκησης Επιχειρήσεων. 
852 |a INST  |b UNIPILB  |c DISS  |e 20120119  |h 658.8'12 ΚΑΡ  |p 00164470  |q 00164470  |t NOLOAN  |y 23  |4 1