Σύγχρονη διοίκηση ξενοδοχειακών επιχειρήσεων : σύγχρονες προσεγγίσεις που οδηγούν στην εύρυθμη και μακροχρόνια λειτουργία των ξενοδοχειακών επιχειρησέων /
από: Κοτρώτσος, Ιωάννης Κ.
Στοιχεία έκδοσης: (2007)
- Εμφάνιση παραπομπής
- Αποστολή με email
- Αποθήκευση
- Στα αγαπημένα
- Σελιδοδείκτης
- Προσθήκη στο καλάθι Αφαίρεση από το καλάθι
Ποιότητα υπηρεσιών και εξυπηρέτηση του πελάτη : σχέση διοίκηση ολικής ποιότητας και διοίκηση των στελεχών /
Αποθηκεύτηκε σε:
| Κύριος συγγραφέας: | Καραούζα, Πελαγία Σ. |
|---|---|
| Corporate συγγραφέας: | Πανεπιστήμιο Πειραιώς. Τμήμα Οργάνωσης και Διοίκησης Επιχειρήσεων. |
| Μορφή: | Βιβλίο |
| Γλώσσα: | Greek |
| Στοιχεία έκδοσης: |
Πειραιάς :
[χ.ό.],
2011.
|
| Ταξινομικός αριθμός: |
658.8'12 ΚΑΡ |
| Θέματα: | |
| Ετικέτες: |
Προσθήκη ετικέτας
Δεν υπάρχουν, Καταχωρήστε ετικέτα πρώτοι!
|
Παρόμοια τεκμήρια
-
Σύγχρονη διοίκηση ξενοδοχειακών επιχειρήσεων : σύγχρονες προσεγγίσεις που οδηγούν στην εύρυθμη και μακροχρόνια λειτουργία των ξενοδοχειακών επιχειρησέων /
από: Κοτρώτσος, Ιωάννης Κ.
Στοιχεία έκδοσης: (2007) -
Στρατηγικές ανάπτυξης νέων προϊόντων και μέτρηση ικανοποίησης του πελάτη /
από: Καβουράκης, Μιχαήλ Ι.
Στοιχεία έκδοσης: (2008) -
Διοίκηση ολικής ποιότητας και εργαλεία ποιότητας στις τραπεζικές υπηρεσίες /
από: Μαντά, Νίκη.
Στοιχεία έκδοσης: (2009) -
Η ποιότητα υπηρεσιών στα Κέντρα Εξηπηρέτησης Πολιτών /
από: Λούβαρη, Ελένη.
Στοιχεία έκδοσης: (2007) -
Ποιότητα παροχής υπηρεσιών στο διαδίκτυο : μια μελέτη περιπτώσεως /
από: Καρδάσης, Σταμάτιος Εμμ.
Στοιχεία έκδοσης: (2001)