Επιχειρηματική ηθική στο marketing : εντοπισμός των φιλοσοφικών και ηθικών προσεγγίσεων, ανάλυση επιχειρηματικής ηθικής των συστατικών του μείγματος marketing και παρουσίαση ευρημάτων έρευνας σχετικά με την επιχειρηματική ηθική στελεχών μεγάλης ελληνικής επιχείρησης /
από: Δημητριάδου, Ξανθίππη Γ.
Στοιχεία έκδοσης: (2008)
- Εμφάνιση παραπομπής
- Αποστολή με email
- Αποθήκευση
- Στα αγαπημένα
- Σελιδοδείκτης
- Προσθήκη στο καλάθι Αφαίρεση από το καλάθι
Ο ρόλος του ηγέτη στην εποχή της επιχειρηματικής ηθικής : έρευνα αντίληψης των φοιτητών του Πανεπιστημίου Πειραιώς /
Αποθηκεύτηκε σε:
Κύριος συγγραφέας: | Τσάκαλης, Δημήτριος. |
---|---|
Corporate συγγραφέας: | Πανεπιστήμιο Πειραιώς. Τμήμα Οργάνωσης και Διοίκησης Επιχειρήσεων. |
Μορφή: | Βιβλίο |
Γλώσσα: | Greek |
Στοιχεία έκδοσης: |
Πειραιάς :
[χ.ό.],
2011.
|
Ταξινομικός αριθμός: |
658.4'06 ΤΣΑ |
Θέματα: | |
Διαθέσιμο Online: |
http://digilib.lib.unipi.gr/dspace/handle/unipi/4506 |
Ετικέτες: |
Προσθήκη ετικέτας
Δεν υπάρχουν, Καταχωρήστε ετικέτα πρώτοι!
|
Παρόμοια τεκμήρια
-
Επιχειρηματική ηθική στο marketing : εντοπισμός των φιλοσοφικών και ηθικών προσεγγίσεων, ανάλυση επιχειρηματικής ηθικής των συστατικών του μείγματος marketing και παρουσίαση ευρημάτων έρευνας σχετικά με την επιχειρηματική ηθική στελεχών μεγάλης ελληνικής επιχείρησης /
από: Δημητριάδου, Ξανθίππη Γ.
Στοιχεία έκδοσης: (2008) -
Η διαχείριση του ανθρώπινου παράγοντα στον τουρισμό την εποχή της ποιότητας και της επιχειρηματικής ηθικής /
από: Μπατόγλου, Ελευθερία Κ.
Στοιχεία έκδοσης: (2009) -
Ανάπτυξη ενός δημοσίου οργανισμού στο νέο επιχειρηματικό περιβάλλον : η περίπτωση ΟΠΑΠ Α.Ε. /
από: Κουτσολιάκος, Κοσμάς Π.
Στοιχεία έκδοσης: (2010) -
Ο ρόλος της προσωπικότητας στην άσκηση ηγεσίας /
από: Κωνσταντίνου, Άγγελος.
Στοιχεία έκδοσης: (2009) -
Μελετήματα Ηθικής /
από: Δεσποτόπουλος, Κωνσταντίνος Ι., 1913-
Στοιχεία έκδοσης: (1976)