E-Learning and the science of instruction : proven guidelines for consumers and designers of multimedia learning /
από: Clark, Ruth Colvin.
Στοιχεία έκδοσης: (2003)
- Εμφάνιση παραπομπής
- Αποστολή με email
- Αποθήκευση
- Στα αγαπημένα
- Σελιδοδείκτης
- Προσθήκη στο καλάθι Αφαίρεση από το καλάθι
Efficiency in learning : evidence-based guidelines to manage cognitive load /
Αποθηκεύτηκε σε:
Κύριος συγγραφέας: | Clark, Ruth Colvin. |
---|---|
Άλλοι συγγραφείς: | Nguyen, Frank, 1975-, Sweller, John, 1946- |
Μορφή: | Βιβλίο |
Γλώσσα: | English |
Στοιχεία έκδοσης: |
San Francisco :
Jossey-Bass,
c2006.
|
Ταξινομικός αριθμός: |
658.3΄124 CLA |
Θέματα: | |
Ετικέτες: |
Προσθήκη ετικέτας
Δεν υπάρχουν, Καταχωρήστε ετικέτα πρώτοι!
|
Παρόμοια τεκμήρια
-
E-Learning and the science of instruction : proven guidelines for consumers and designers of multimedia learning /
από: Clark, Ruth Colvin.
Στοιχεία έκδοσης: (2003) -
Diversity management: triple loop learning /
από: Flood, Robert L.
Στοιχεία έκδοσης: (1996) -
Learning in organizations complexities and diversities /
από: Smith, Peter J.
Στοιχεία έκδοσης: (2006) -
Learning and cognition /
από: Leahey, Thomas Hardy.
Στοιχεία έκδοσης: (2001) -
Learning to fly : practical knowledge management from some of the world's leading learning organizations /
από: Collison, Chris.
Στοιχεία έκδοσης: (2009)